Zapewne znajdą się wśród Was spragnione słońca i brązu osoby, którym wiosenna moda na blade pastele nie do końca jest w smak. Ale jest na to rada, bowiem pojawiają się już bardziej letnie propozycje, a wśród nich najświeższa kolekcja Terracotta marki Guerlain.
W kampanii reklamowej, tym razem, Natalia Vodianova wciela się w rolę miejskiej syreny, której cera aż bije słonecznym blaskiem. Warto dodać, że flagowy produkt serii, czyli puder Terracotta ma już 25 lat – produkowany był w wielu wariantach i odmianach.
Terracotta Light (Cena: 219 zł)
– puder brązujący, idealny dla pań, których skóra od miesięcy nie była wystawiana na słońce, dostępny w odcieniach Blondes 02 i Brunettes 03, a także nowych różowym Sun Blondes 04 i koralowym Sun Brunettes 05, wszystkie warianty mają słoneczny zapach złożony z nut bergamotki, mandarynki, jaśminu, ylang ylang i wanilii.
Róż w płynie Terracotta (Cena: 185 zł)
– wielofunkcyjny, rozświetlający i podkreślający opaleniznę, w odcieniach 02 Sunny Pink (dla blondynek) i 03 Spicy Coral (dla brunetek), jest lekki, ale niezwykle trwały – może być stosowany również jako letni cień na powieki.
Terracotta Sun, edycja limitowana (Cena: 185 zł)
- nawilżający przyspieszacz opalania SPF 15 (dla brunetek) i SPF 30 (dla blondynek) do twarzy i ciała, który z jednej strony chroni przed promieniowaniem UV, a z drugiej sprawia, że cera szybciej nabiera złocistego blasku.
Terracotta Sun In The City (Cena: 292 zł)
- złoty puder rozświetlający z drobinkami masy perłowej, do aplikacji na twarzy, dekolt i ramiona.
Chowany pędzel do pudru brązującego (Cena: 170 zł)
– o gęstości idealnie dopasowanej do pudru Terracotta
Do kupienia od marca 2012 w autoryzowanych perfumeriach.
http://www.guerlain.com
AG