„Kiedy kobieta ubiera diamenty, zupełnie inaczej się zachowuje, inaczej się porusza, inspiruje, olśniewa” – mówiła Anja Rubik, komentując najnowszą kampanię reklamowej Apart.
W diamentowym projekcie marka Apart łączy trzy skrajnie różne miejsca – Paryż, Warszawę i Hollywood. Premiera romantycznej historii osadzonej w Paryżu, czyli inauguracja najnowszej kampanii diamentowej Apart z udziałem Anji Rubik i Sashy Knezevica, odbyła się w warszawskich Łazienkach Królewskich. Gościem specjalnym uroczystości była marka Harry Winston, producent uwielbianych przez gwiazdy Hollywood zegarków.
Na zdjęciach oglądamy nie tylko piękną parę, wtedy narzeczonych, dzisiaj już małżonków, ale także ekskluzywne pałacowe wnętrza i stylowe paryskie wille. Wnętrza okazały się być idealnym tłem dla ponadczasowej i ekskluzywnej biżuterii diamentowej. Zamysłem twórców był wybór lokalizacji, która będzie naturalnym środowiskiem dla wytwornych kamieni.
Inaugurację kapani uzupełniał pokaz mody. Najnowsza biżuteria Apart zaprezentowana została w zestawie z kreacjami Macieja Zienia, Dawida Wolińskiego, Bohoboco, Agnieszki Maciejak i Łukasza Jemioła. Królową wieczoru była Anja Rubik, która wystąpiła w czerwonej sukni Prabal Gurung, diamentowej kolii, kolczykach oraz z zegarkiem Harry Winston – wartym ponad 1,2 miliona złotych modelem Lace.
AW