Wyjazdy shoppingowe

14 Komentarzy
1 Zdjęcie
Niedziela, 25-10-2009

Wyjazdy shoppingowe

W Polsce modna staje się wyrafinowana turystyka, czyli tak zwane wyjazdy „szyte na miarę”. Wyjazdy takie są stworzone specjalnie z myślą o wymagających i świadomych swoich potrzeb klientach.

Specjalizują się w VIP Travel, czyli ekskluzywnych wyjazdach biznesowych i indywidualnych. Istnieje już kilka biur oferujących takie dopasowywane wakacje. Jednym z nich jest TripClub.

W ofercie firmy znajdują się zagraniczne wyjazdy shoppingowe do największych outletów najbardziej znanych i prestiżowych  marek. Ekskluzywne „Shopping Tours”  stały się na całym świecie  bardzo popularnym sposobem na połączenie zwiedzania atrakcyjnych turystycznie miejsc z możliwością zrobienia zakupów.  Centra handlowe  położone są zazwyczaj w pobliżu dużych miast.

Pierwszym z cyklu zaplanowanych na najbliższe miesiące jest wyjazd do outletów w samym sercu Toskanii, 45 km od Florencji. Oprócz butików słynnej Prady, na powierzchni 45 000 m2 znajduje się 35 sklepów takich marek, jak: Fendi, Tod’s, Gucci, YSL, Zegna, Bottega Veneta, Salvatore Ferragamo, Dolce & Gabbana, Armani, Loro Piana, Yohji Yamamoto, Armani Jeans, Emanuel Ungaro, Stella McCartney, Burberry. Wszystkie sklepy zaprojektowane są w tej samej formule i powadzą sprzedaż swoich kolekcji z obniżkami nawet do 95%. Na terenie kompleksu znajdują się także: restauracja, delikatesy oraz bar. Pobyt zaplanowany jest na 4  dni. Najbliższy wyjazd już w listopadzie.

Biuro zapewnia przelot, noclegi w pięknym hotelu położonym pośród winnic w dolinie wzgórz Chianti, kolacje w tradycyjnych restauracjach oraz w słynącej z doskonałe kuchni restauracji we Florencji, zwiedzanie Florencji i wyjazd do miasteczka Il Borro. W tej historycznej, toskańskiej  posiadłości należącej do rodziny Salvatore Ferragamo, która dziś jest luksusowym kompleksem wypoczynkowym, zaplanowano zwiedzanie kilkusetletnich piwnic oraz degustację wytwarzanego na miejscu wina wraz z lokalnym pieczywem i  oliwą.

Taka formuła wyjazdów doskonale sprawdza się zarówno w kameralnych, jak i w większych grupach, którym może towarzyszyć „personal shopper”, czyli osobisty doradca zakupowy i jednocześnie stylista zawodowo zajmujący się kreowaniem nowego image’u  uczestników. Firmy coraz częściej wybierają  właśnie taki sposób na wyjazdy motywacyjne dla swoich pracowników, szczególnie gdy kobiety stanowią większość zespołu.

Cena takiego wyjazdu to około 4 000 zł

http://www.tripclub.pl

fot. Stock Photo / Forum

AWP

  • Wt., 27-10-2009 gość
    gość (Poniedziałek, 26-10-2009) napisał:



    hmmm, pomysł fajny, tak samo jak zakupy ze stylistką, która ubierała prezenterów MTV:http://luksusowe-prezenty.notlo… sumie to nie wiem, czy wolała bym spotkać się ze stylistką w Warszawie, czy jechać do luksusowych sklepów do Włoch... Może najpierw porady stylistki, potem wyjazd?


    ja moge Ci dac porade i to jeszcze darmowa, bugix@poczta.fm nie tzreba byc stylistka zeby miec poczucie smaku. wrecz uwazam to za banal i krzyk rozpaczy ksztalcic sie w tym kierunku
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 05-11-2009 gość
    Shoppingowa klientka (Niedziela, 25-10-2009) napisał:



    Ale to żadna nowość. Od lat wyjeżdżam na zakupy do modowych miast we Francji, Włoch, Niemiec czy Rosji ze stylistkami z firmy Goodlook z Warszawy. W NYC też spotykałam się z ich przedstawicielką. Polecam.



    taa we śnie ;)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 01-01-2010 gość
    czy ktoś wie gdzie dokładnie jest to miasto położone 45km od Florencji ?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 02-11-2010 gość
    4 tyś na wycieczke + 10 000 na ciuchy ? ;o
    Odpowiedz Zgłoś
1 2