Wrześniowy triumf Karlie Kloss

0 Komentarzy
2 Zdjęcia
Piątek, 03-08-2012

Jesień należy do Karlie Kloss. 19-latka trafiła na dwie okładki wrześniowego Vogue’a. Wrzesień jest najważniejszym miesiącem w kalendarzu mody. Magazyny biją wtedy rekordy objętości, a Vogue ilością stron konkuruje z Biblią.

To najlepiej sprzedający się numer roku i wydanie, które wymaga największych nakładów pracy. Nic więc dziwnego, że wrześniowe okładki zwykle dedykowane są gwiazdom największego formatu, które bezpośrednio przekładają się na sprzedaż.

I choć szefowa amerykańskiej edycji, Anna Wintour nie zamierza zmieniać ustalonego porządku rzeczy i wrześniową pierwszą stronę powierza Lady Gadze, o tyle redaktorki innych edycji wydają się lubić ryzyko i eksperymenty. W zeszłym roku marcowa okładka z Lady Gagą była drugą najlepiej sprzedającą magazyn pierwszą stroną. Anna o biznesie wydawniczym wie wszystko i tym razem również stawia na pewniaka.

Od jakiegoś czasu modelki przegrywają z gwiazdami rywalizację o okładki. Młodziutka Karlie Kloss wydaje się być oryginalnym powiewem świeżości. Niedoszła baletnica przebojem zdobywa świat modelingu. Po imponującej liczbie wybiegów i zrealizowanych sesji zdjęciowych, Kloss rządzi pierwszą stroną. I to w dwóch wersjach: brytyjskiej i japońskiej.

Jedni z uśmiechem komentują prestiżowe wyróżnienie w kategorii „pięć minut sławy”, inni wróżą Amerykance karierę na miarę Kate Moss. Która Karlie bardziej was przekonuje: kolorowa retro stylizacja w angielskim wydaniu, czy może uwodzicielska i chłodna ilustracja japońska?

AW

Wrześniowy triumf Karlie Kloss

Vogue Japonia

  • Wrześniowy triumf Karlie Kloss
  • Wrześniowy triumf Karlie Kloss