Valentino inwestuje 250 milionów euro

1 Komentarz
4 Zdjęcia
Środa, 17-04-2013

Pieniądze przeznaczone będą na rozbudowę flagowych salonów marki oraz na rozszerzenie linii akcesoriów. 

Plany zakrojone są na szeroką skalę i odzwierciedlają dobre wyniki finansowe firmy. W 2012 roku obroty Valentino opiewały na kwotę 400 milionów euro, co jest 21-procentowym wzrostem w porównaniu do roku poprzedniego. Optymistycznie wypada także podsumowanie pierwszego kwartału 2013. Pierwsze miesiące Valentino zamknął 23-procentowym wzrostem sprzedaży

Mayhoola, katarska firma, która kupiła włoski dom mody, wyznaczyła kierunek rozwoju Valentino w ciągu najbliższych pięciu lat. Na inwestycje przeznaczono 250 milionów euro. Nowi właściciele Valentino w pierwszej kolejności zajmą się siecią sprzedaży. Z 80 istniejących sklepów marki, w 20 wprowadzono już nową koncepcję wnętrza i przeprowadzono widoczne renowacje. To samo czeka pozostałe salony. Szczególny nacisk położono na zwiększenie powierzchni sklepów oraz poprawienie ich widoczności, a zatem wizerunku. 

Spore inwestycje przewidziane są również w sektorze dodatków. Torebki i buty są teraz oczkiem w głowie wszystkich marek luksusowych. To akcesoria przynoszą największe zyski i to na ich sprzedaży w dużej mierze opiera się działalność największych domów mody na świecie. 

AW

  • Śr., 17-04-2013 zwariowana
    Kto ma to inwestuje kto nie ma może tylko popatrzeć lub pozazdrościć.
    Odpowiedz Zgłoś