Tusting chce konkurować z Mulberry

0 Komentarzy
20 Zdjęć
Wtorek, 05-03-2013

Produkty „Made in Britain” nie należą do najpopularniejszych. Mimo wysokiej jakości i klasycznego wzornictwa wyroby skórzane z Wielkiej Brytanii bardziej od ogółu Europejczyków cenią Japończycy.

Wyjątkiem jest oczywiście księżna Kate, u której promowanie rodzimych firm jest jakby obowiązkiem. Jedną ze szczycących się jej zachwytem marek jest Tusting. W przypadku tej brytyjskiej firmy wielki wkład w obroty rzędu 5 mln funtów mają Japończycy. Około 60 proc. sprzedaży wyrobów marki Tusting to eksport, a aż 40 proc. - eksport do Japonii.

Tusting to istniejąca od 1875 roku rodzinna firma z siedzibą we wsi Lavendon w hrabstwie Buckinghamshire, znajdującej się około 80 km od Londynu. Swoje produkty – teczki, torby podróżne, torebki damskie i inne akcesoria skórzane – szyje ręcznie ze skór pochodzących z Włoch, Hiszpanii, Finlandii oraz Indii. Ich wyroby są przede wszystkim klasyczne i eleganckie, odbiegające od modnych przez sezon lub dwa wzorów.

Podejście do mody w przypadku marki Tusting jest jak na XXI wiek bardzo oryginalne. Jej właściciele na przekór przemijającej modzie stawiają na modele ponadczasowe, służące klientom przez lata. Tym samym nie zachęcają do kupowania coraz to nowszych toreb ani nie uderzają w grupę odbiorców najbardziej podatną na nowe trendy, a tym samym – najchętniej wydającą pieniądze na odzież i dodatki.

Jak przyznaje William Tusting, przedstawiciel już pięciopokoleniowej firmy, największym wyzwaniem dla marki jest konkurencja w postaci tak dużych, luksusowych domów mody jak Mulberry. Na drodze do ich dogonienia, a tym bardziej pokonania, stoi przede wszystkim niewielki budżet na reklamę. Nadzieja tkwi więc w rynku japońskim i gronie stałych klientów.

Ceny torebek damskich wahają się od ok. 420 – 1570 zł. Nieco droższe są torby męskie, kosztujące do ok. 1900 zł. Torby podróżne kosztują do 3800 zł. Co ciekawe, firma za niewielką opłatą naprawia zużyte (nawet kilkunastoletnie) torby, a nowsze, uszkodzone nie z winy klienta – naprawia za darmo.

http://www.tusting.co.uk

MM

Tusting chce konkurować z Mulberry

Tusting chce konkurować z Mulberry

  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry
  • Tusting chce konkurować z Mulberry