Theo Fennell to znana brytyjska firma jubilerska, której klientami są takie gwiazdy jak Elton John czy Naomi Campbell.
Biżuteria tej marki jest zwykle wykonana z drogich kruszców i drogocennych kamieni i dlatego kosztowna – większość pierścionków czy kolczyków kosztuje od 1 000 funtów (około 5 000 zł) wzwyż. Firma chce jednak rozszerzyć działalność poza sektor luksusowy - dyrekcja firmy podjęła strategiczną decyzję o rozpoczęciu produkcji biżuterii bardziej przystępnej cenowo i skierowanej do masowego konsumenta. Nowa, tańsza biżuteria, wykonana głównie ze srebra, której ceny będą mieścić się w przedziale 70 (ok. 350 zł) – 200 funtów (ok. 1 000 zł), trafi do sklepów jesienią tego roku.
Firma poinformowała także o planowanej ekspansji na inne rynki – w październiku 2010 otwarty zostanie pierwszy sklep Theo Fennell na Ukrainie; otwarcie butików w Katarze i w Chinach planowane jest na listopad.
Źródło: Guardian
AT