Popularny serwis aukcyjny eBay uruchomił magazyn internetowy The Inside Source. Projekt ma pomóc odnowić wizerunek eBaya postrzeganego często jako wirtualny second hand pełen najdziwniejszych rozmaitości.
Serwis ma ambicje stać się modnym miejscem zakupów, sklepem kojarzonym również z towarami atrakcyjnymi, luksusowymi i nowymi. Pomóc ma w tym The Inside Source, magazyn o trendach, modzie, pop kulturze, rozrywce i szeroko rozumianych nowościach. Największy nacisk położony został na ubrania i akcesoria, ale znajdziemy tam również materiały poświecone technologiom i wyposażeniu wnętrz.
The Inside Source redagują dziennikarze związani z kolorowymi magazynami takimi jak W, InStyle czy New Yorker. Naczelna Meredith Barnett wcześniej kierowała tytułem Lucky.
Publikowane wywiady i artykuły często uzupełniane są linkami do konkretnych produktów wystawianych na aukcjach, co szczególnie zainteresuje sporadycznych, albo zupełnie nowych użytkowników eBaya.
AW