Świetna kampania reklamowa: Absolut łączy siły ze szwedzkimi dj'ami

3 Komentarze
4 Zdjęcia
Wtorek, 20-03-2012

Jedne z najbardziej rozpoznawalnych skandynawskich brandów, producent wódki Absolut i trio dj'skie Swedish House Mafia, współpracowały przy kampanii reklamowej. Jest ona połączeniem promocji alkoholu i singla 'Greyhound', co zaowocowało powstaniem nowego drinka o tej samej nazwie. Całą akcję wspiera m.in. futurystyczny klip wideo. Jego akcja rozgrywa gdzieś na totalnym pustkowiu. Każdy z członków SHM wystawia swojego mechanicznego psa w gonitwie, której przyglądają się ekscentrycznie ubrani bogacze. 

<object style="height: 360px; width: 612px"><param name="movie" value=" http://www.youtube.com/v/fJxdTJxXOiI?version=3&feature=player_detailpage"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src=" http://www.youtube.com/v/fJxdTJxXOiI?version=3&feature=player_detailpage" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="612" height="360"></object><object style="height: 360px; width: 612px"><param name="movie" value=" http://www.youtube.com/v/WvEEd93-EB4?version=3&feature=player_detailpage"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src=" http://www.youtube.com/v/WvEEd93-EB4?version=3&feature=player_detailpage" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="612" height="360"></object>

EM