Rosnący wpływ blogów i portali społecznościowych na sprzedaż luksusowych marek

4 Komentarze
1 Zdjęcie
Środa, 21-09-2011

Rosnący wpływ blogów i portali społecznościowych na sprzedaż luksusowych marek

Coraz częściej blogi i portale społecznościowe są wyznacznikami nowych trendów, a przy zakupie to właśnie tam szukamy porad w sprawie produktów. Według raportu sporządzonego przez stowarzyszenie zrzeszające luksusowe włoskie marki Altagamma, modowi blogerzy oraz portale społecznościowe mają coraz większe znaczenie w internetowej sprzedaży produktów z najwyższej półki nie tylko ubrań i biżuterii, ale także najwyższej klasy samochodów. Eksperci przewidują, że w roku 2015 dzięki promocji na Facebooku czy Tweeterze obrót dobrami luksusowymi może wzrosnąć nawet o 11 miliardów euro. Świetnie widać to na przykładzie takich marek jak Gucci, Burberry czy Tiffany, które, poszukując nowego rynku klientów, postawiły na pokolenie wychowane na Internecie i mobilnych telefonach.

MB

  • Śr., 21-09-2011 gość
    tylko to raczej nie dotyczy polski bo tu mało kto kupuje luksusowe produkty - przewaznie wiekszosc uderza w tania chinszczyzne. A luksusowych sklepow to w polsce prawie nie ma - jakies pojedyczne wyjatki w warszawie ale i tak nie warto zawracac sobie nimi głowy bo na zachodzi znacznie wiekszy wybor i taniej.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 21-09-2011 gość
    kupiłam mężowi szalik 100% super kaszmir za 220zł włoski, w Mediolanie kosztuje w sezonie 200Euro, a po sezonie trfiają się po 100Euro, w Warszawie ,Bracka 5 a więc jest taniej krawaty ładne to 50-100Euro, w Polsce te same po 90zł, Kaszmirowe po 150zł, nie kupi Pan taniej niż 90-120Euro.Niestety niekiedy metka jest inna.Proszę sprawdzic, męża pytają koledzy gdzie kupiłeś , proszę kupic poszetkę za 60zł ( 15Euro) w Niemczech , min 50 Euro.To samo z koszulami, przestał przywozic z zagranicy. Taniej kosztują dobre buty, w Polsce są nawet dwukrotnie drozsze.W sklepieww/w wybór jest z kilkuset różnych rzadko sie powtarzają.Pozdrawiam malkontentów.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 21-10-2011 kaja
    Czy ja wiem, ja uważam, że firmy chcą stać się bardziej przystępne bardziej realne dla ludzi właśnie przez portale społecznościowe, weźmy np scrapbook Dilmah, świetną apliakcję stworzoną przez producenta herbaty, jest ona za darmo i stworzona specjalnie dla fanów tej herbatki i uważam, że to znaczy, że marka chce zbliżyć się do swoich klientów i zainteresować ich nie tylko produktami które sprzedaje, dla mnie to bardzo fajny pomysł :))
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-07-2012 ssw
    Kocham luksusowe rzeczy. Te tutaj pokazane - myślę że cena odpowiednia do jakości. No nie mówice że inaczej....

    http://www.lux4home.pl

    http://www.lux4home.pl/products…

    http://www.lux4home.pl/product/…
    Odpowiedz Zgłoś