Prada na czwartym miejscu wśród najbardziej wartościowych marek na świecie

0 Komentarzy
8 Zdjęć
Poniedziałek, 27-05-2013

Millward Brown i BrandZ opublikował listę najbardziej wartościowych marek na świecie. Wynika z niej, że dom mody Prada w ubiegłym roku uzyskał wzrost aż o 63%, przynosząc dochody na ok. 9,5 miliardów dolarów. Ten rezultat dał luksusowej marce czwarte miejsce na liście najbardziej wartościowych w 2012 roku.

Oczywiście nie udało się Pradzie przeskoczyć niekwestowanego numeru jeden czyli markę Louis Vuitton, pomimo, że zanotowała ona 12 procentowy spadek wartości.

Co zatem stanowi tajemnicę sukcesu włoskiego domu mody? Przede wszystkim świetne wyczucie rynku sprzedaży. Kiedy Zachodnia Europa walczyła z kryzysem, Prada zaczęła szukać inwestycji w innych, rozwijających się regionach i krajach - stąd inwestycje w Brazylii i na rynkach azjatyckich. W ubiegłym roku marka zdecydowała się na otwarcie kolejnych 80-ciu sklepów w tym 30 w Chinach. Być może już niedługo koncern LVMH poczuje oddech włoskiej konkurencji na plecach.  

Zobacz także: Hermes kontra LVMH. Wojny ciąg dalszy

KP

Prada na czwartym miejscu wśród najbardziej wartościowych marek na świecie

Prada na czwartym miejscu wśród najbardziej wartościowych marek na świecie

  • Prada na czwartym miejscu wśród najbardziej wartościowych marek na świecie
  • Prada na czwartym miejscu wśród najbardziej wartościowych marek na świecie
  • Prada na czwartym miejscu wśród najbardziej wartościowych marek na świecie
  • Prada na czwartym miejscu wśród najbardziej wartościowych marek na świecie
  • Prada na czwartym miejscu wśród najbardziej wartościowych marek na świecie
  • Prada na czwartym miejscu wśród najbardziej wartościowych marek na świecie
  • Prada na czwartym miejscu wśród najbardziej wartościowych marek na świecie
  • Prada na czwartym miejscu wśród najbardziej wartościowych marek na świecie