Polski biznes przesiada się do odrzutowców

10 Komentarzy
3 Zdjęcia
Środa, 21-04-2010

Polski biznes przesiada się do odrzutowców

Polski biznes przesiada się do odrzutowców.

Islandzki wulkan powodujący od kilku dni zamieszanie na europejskim niebie to duży problem dla linii lotniczych i niezależnych przewoźników, ale ogólne prognozy dla tego rynku są pozytywne.

Zdaniem dyrektora NetJets Europe, dobra kondycja polskiej gospodarki i coraz więcej kontaktów polskich firm z zagranicą sprawiają, że rośnie zapotrzebowanie na usługi lotnictwa biznesowego w Polsce.

Mats Leander ocenia, że w ciągu 5 lat to zapotrzebowanie się podwoi. W 2009 roku firma obsłużyła w Polsce ok. 300 połączeń, podczas gdy w Hiszpanii było ich blisko 6500, a w Niemczech około 8000.

W Polsce samoloty NetJets Europe mogą korzystać z 11 lotnisk – najpopularniejsze miejsca startu to Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk i Katowice. Samoloty NetJets Europe są dostępne niemal wszędzie, o dowolnej porze dnia lub nocy. Firma gwarantuje podstawienie odrzutowca na jedno
z prawie 900 lotnisk w Europie nie później niż 10 godzin od chwili przyjęcia zlecenia, biorąc na siebie wszelkie formalności związane z obsługą lotu. NetJets Europe otrzymał akredytację IATA Operational System Audit – najbardziej ceniony międzynarodowy certyfikat bezpieczeństwa lotniczego.

Można wykupić udział w samolocie (program własności współdzielonej, czyli fractional ownership) i korzystać z niego w czasie odpowiadającym posiadanemu udziałowi. 1/16 zapewnia 50 godzin lotu rocznie. Inna możliwość to karta z pakietem godzin do wykorzystania w ciągu roku. 25 godzin lotu odrzutowcem klasy light jet kosztuje 139 tysięcy euro.

http://www.netjets.com/

Polski biznes przesiada się do odrzutowców

Polski biznes przesiada się do odrzutowców

MWW

  • Śr., 21-04-2010 gość
    Czyli trasa Warszawa-NYC dwa razy w tą i z powrotem kosztuje 140tyś euro. Super , już widzę chętnych aby wydać prawie 600 tyś złotych za 25 godzin lotu :-)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 21-04-2010 gość
    gość (Środa, 21-04-2010) napisał:



    Czyli trasa Warszawa-NYC dwa razy w tą i z powrotem kosztuje 140tyś euro. Super , już widzę chętnych aby wydać prawie 600 tyś złotych za 25 godzin lotu :-)


    Chyba coś nie halo, ktoś się pomylił. Może 25h/miesięcznie ?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 21-04-2010 gość
    hA ha ha już widzę jak ten polski biznes lat, ilu może sobie na to w Polsce pozwolić? 50 osób?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 21-04-2010 Zbig
    Wielcy nie bawią się w NetJets leczmają własne BBJ
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 21-04-2010 gość
    autor: gość
    Czyli trasa Warszawa-NYC dwa razy w tą i z powrotem kosztuje 140tyś euro. Super , już widzę chętnych aby wydać prawie 600 tyś złotych za 25 godzin lotu :-)
    Chyba coś nie halo, ktoś się pomylił. Może 25h/miesięcznie ?

    Ale jestes glupi...chodzi o Wawa-Gdansk, Krakow-Poznan, Poznan-Wawa, Katowice-Gdansk itd, czyli 25 podroz a nie Wawa-NYC, luuuuudzie
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 22-04-2010 gość
    gość (Środa, 21-04-2010) napisał:



    autor: gośćCzyli trasa Warszawa-NYC dwa razy w tą i z powrotem kosztuje 140tyś euro. Super , już widzę chętnych aby wydać prawie 600 tyś złotych za 25 godzin lotu :-)Chyba coś nie halo, ktoś się pomylił. Może 25h/miesięcznie ?Ale jestes glupi...chodzi o Wawa-Gdansk, Krakow-Poznan, Poznan-Wawa, Katowice-Gdansk itd, czyli 25 podroz a nie Wawa-NYC, luuuuudzie



    Przeczytaj sobie ostatnie zdanie , i wtedy zacznij się wypowiadać
    "Inna możliwość to karta z pakietem godzin do wykorzystania w ciągu roku. 25 godzin lotu odrzutowcem klasy light jet kosztuje 139 tysięcy euro."
    Co za różnica czy jest to Poznań-Warszawa czy Warszawa-NYC? 25 godzin to 25 godzin i za to zapłacisz prawie 600 tyś zł. Nie ważne gdzie lecisz , godzinki biją tak samo. Albo ktoś zrobił błąd albo ta firma szuka idiotów.Taniej wychodzi kupno samemu odrzutowca i go utrzymanie.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 23-04-2010 gość
    gość (Czwartek, 22-04-2010) napisał:



    gość (Środa, 21-04-2010) napisał:




    autor: gośćCzyli trasa Warszawa-NYC dwa razy w tą i z powrotem kosztuje 140tyś euro. Super , już widzę chętnych aby wydać prawie 600 tyś złotych za 25 godzin lotu :-)Chyba coś nie halo, ktoś się pomylił. Może 25h/miesięcznie ?Ale jestes glupi...chodzi o Wawa-Gdansk, Krakow-Poznan, Poznan-Wawa, Katowice-Gdansk itd, czyli 25 podroz a nie Wawa-NYC, luuuuudzie




    Przeczytaj sobie ostatnie zdanie , i wtedy zacznij się wypowiadać"Inna możliwość to karta z pakietem godzin do wykorzystania w ciągu roku. 25 godzin lotu odrzutowcem klasy light jet kosztuje 139 tysięcy euro."Co za różnica czy jest to Poznań-Warszawa czy Warszawa-NYC? 25 godzin to 25 godzin i za to zapłacisz prawie 600 tyś zł. Nie ważne gdzie lecisz , godzinki biją tak samo. Albo ktoś zrobił błąd albo ta firma szuka idiotów.Taniej wychodzi kupno samemu odrzutowca i go utrzymanie.



    Cena jest wprawdzie tania... bo kupowanie samolotu to jest wydatek minimum 20 - 30 milionow euro za bardzo maly jet... nie mowiac o utrzymaniu, paliwie (a samoloty DUZO pija), i wynajeciu pilota i stewardes... wiec jak mozna miec wszystko zalatwione to sie kupuje te 25, 50 lub 100 godzin i sie leci... a procz tego rzadko kiedy placi jedna osoba... jesli leca np. 10 osob to tzreba podzielic koszty jednej godziny przez 10 i wtedy to juz wogule wychodzi jak klasa bisnez w BA czy Lufthansie... akurat tym razem luxlux sie nie pomylil...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 23-04-2010 Sopociak
    Skoro sie nie pomylili to nawet jak bym jutro w lotka wygral 15mln to bylo by za drogo
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 23-04-2010 gość
    Zgadzam sie z przedmowca. Oferta Netjets jest bardzo atrakcyjna dla nielicznych. Utrzymanie wlasnego samolotu jest nieporownywalnie drozsze. Oferta Netjets to nie sam przelot. To jest styl zycia, czyli wiele wiele wiecej oni oferuja. Zadna pierwsza klasa innych linii lotniczych nie moze zaoferowac podobnego komfortu. Gdyz tu ty decydujesz kiedy lecisz, nie boisz sie o atak terorrystyczny,nie musisz przechodzic odprawy, czekac itd itp
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 24-04-2010 gość
    gość (Piątek, 23-04-2010) napisał:



    gość (Czwartek, 22-04-2010) napisał:




    gość (Środa, 21-04-2010) napisał:





    autor: gośćCzyli trasa Warszawa-NYC dwa razy w tą i z powrotem kosztuje 140tyś euro. Super , już widzę chętnych aby wydać prawie 600 tyś złotych za 25 godzin lotu :-)Chyba coś nie halo, ktoś się pomylił. Może 25h/miesięcznie ?Ale jestes glupi...chodzi o Wawa-Gdansk, Krakow-Poznan, Poznan-Wawa, Katowice-Gdansk itd, czyli 25 podroz a nie Wawa-NYC, luuuuudzie






    Przeczytaj sobie ostatnie zdanie , i wtedy zacznij się wypowiadać"Inna możliwość to karta z pakietem godzin do wykorzystania w ciągu roku. 25 godzin lotu odrzutowcem klasy light jet kosztuje 139 tysięcy euro."Co za różnica czy jest to Poznań-Warszawa czy Warszawa-NYC? 25 godzin to 25 godzin i za to zapłacisz prawie 600 tyś zł. Nie ważne gdzie lecisz , godzinki biją tak samo. Albo ktoś zrobił błąd albo ta firma szuka idiotów.Taniej wychodzi kupno samemu odrzutowca i go utrzymanie.




    Cena jest wprawdzie tania... bo kupowanie samolotu to jest wydatek minimum 20 - 30 milionow euro za bardzo maly jet... nie mowiac o utrzymaniu, paliwie (a samoloty DUZO pija), i wynajeciu pilota i stewardes... wiec jak mozna miec wszystko zalatwione to sie kupuje te 25, 50 lub 100 godzin i sie leci... a procz tego rzadko kiedy placi jedna osoba... jesli leca np. 10 osob to tzreba podzielic koszty jednej godziny przez 10 i wtedy to juz wogule wychodzi jak klasa bisnez w BA czy Lufthansie... akurat tym razem luxlux sie nie pomylil...



    w ogóle
    Odpowiedz Zgłoś