Pierce Brosnan reklamuje garnitury Vistula & Wólczanka

95 Komentarzy
2 Zdjęcia
Wtorek, 14-08-2007

Pierce Brosnan reklamuje garnitury Vistula & Wólczanka Pierce Brosnan stracił wprawdzie rolę Jamesa Bonda, ale jego irlandzka charyzma i błękitne oczy wciąż zniewalają kobiety na całym świecie. A kobiety często wybierają ubrania dla swoich mężczyzn, o czym firmy odzieżowe dobrze wiedzą.

W Wielkiej Brytanii aktor reklamował na przykład ekskluzywną, słynącą z elegancji markę Aquascutum. Polska firma Vistula & Wólczanka, chcąc być postrzegana jako firma z wyższej półki, równiez wybrała Brosnana. Gwiazdor pozował już w garniturach i koszulach V & W w czasie sesji zdjęciowej w Londynie. Wszystkie ubrania uszyto na miarę, a w kontrakcie PB zastrzegł prawo do zatrzymania strojów dla siebie. Gotowe reklamy zobaczymy na billboardach, w prasie, a także na miejskich autobusach i tramwajach.

Pierce Brosnan reklamuje garnitury Vistula & Wólczanka

AT

  • Pt., 17-08-2007 kobietabonda
    a ja ide na ten pokaz!! :oD
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 17-08-2007 gość
    Dlaczego Brosnan? A mnie Brosman powinno być?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 17-08-2007 gość
    Brawo!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 18-08-2007 gość
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 04-09-2007 gość
    MichaelC (Wtorek, 14-08-2007) napisał:



    Aż tak nisko upadł? Cóż...


    co z bzdura, nie on nisko upadł, a vistula&wólczanka wykazały sie niebywałym sprytem by zaangazować go do kampanii reklamowej.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 07-09-2007 madź
    wanilia, zgadzam się xD
    Odpowiedz Zgłoś
  • Niedz., 16-09-2007 gość
    MichaelC (Wtorek, 14-08-2007) napisał:



    Aż tak nisko upadł? Cóż...


    Nie zgodziłbym się, aktor był pozytywnie zaskoczony jakością garniturów Vistuli podczas sesji zdjęciowej i w konsekwencji zamówił sobie jeden. A to chyba mówi samo za siebie.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 24-10-2007 Ardent
    Zrujnował swój wizerunek w Polsce. Garnitury Vistuli są pedalskie, nie odpowiadają klasycznemu stylowi Jamesa Bonda (to nie dawna Vistula). Vistula&Wólczanka bezsensownie wyrzuca pieniądze na reklamę. To ferrari, ten Brosnan, ten idiotyczny rebranding, gdy czerwone logo Vistuli zmieniano na czarne. Ile to musiało kosztować?
    Jak można firmę powstałą z połączenia nazwać Vistula&Wólczanka. To brzmi idiotycznie!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 29-05-2008 gość
    wszystkie dobre marki wyprowadzają z łodzi
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 24-07-2008 gość
    Ejj..! Powiem wam szczerze ze vistula jest tandetna! Znaczy bardoz lubie ich ciuszki..ALE! bardzo szybko sie psuja!:( znaczy zurzywaja hihihixD:P
    Odpowiedz Zgłoś
1 ... 6 7 8 9 10