Współpraca znanych projektantów z popularnymi i powszechnie dostępnymi markami odzieżowymi to żadna nowość. Specjalistą w tej dziedzinie jest niewątpliwie firma H&M, która taki rodzaj mieszania mody wysokiej z niską wprowadziła na stałe do swojego kalendarza. Marka Reserved ma ten sam pomysł, tyle że postawiła przy tym na polskich projektantów.
Autorem wiosenno – letniej kolekcji Reserved jest duet Paprocki&Brzozowski, który do tej pory projektował w pojedynczych egzemplarzach i na indywidualne zamówienia. Obaj panowie o współpracy mówią, że to spełnienie ich marzenia, by dotrzeć do większej grupy kobiet. Projekt zakrojony jest na szeroką skalę. Paprocki&Brzozowski for Reserved trafi do całej europejskiej sieci sklepów, zdjęcia do kampanii przygotował jeden z najlepszych polskich fotografów Marcin Tyszka, a twarzą nowej linii ubrań została Kornelia Strzelecka, która jest nowym odkryciem francuskiego Vogue’a.
Kolekcja jest bardzo kobieca, miesza klasykę i prostotę z niebanalnymi dodatkami i krawieckimi eksperymentami. Projektanci mówią o niej, że inspirowała ich kobieta w stanie zakochania, stąd pastelowa kolorystyka, lekkie tkaniny, falbanki i koronki. Wszystko jest świetnie skrojone, a tradycyjność idzie w parze z nowoczesnymi detalami, których najlepszym przykładem będą t-shirty z nadrukami. Mimo, że temat przewodni jest jeden, klientki będą miały szeroki wybór. Kolekcję tworzą zarówno kreacje wieczorowe, dzienne, jak i eleganckie, stylowe ubrania, które sprawdzą się w pracy.
Oficjalny pokaz odbędzie się 24 stycznia w Warszawie. Kolekcja pojawi się w marcu, w 22 salonach Reserved w całej Polsce.
AW