Długo oczekiwane otwarcie butiku Louis Vuitton coraz bliżej. Oficjalna premiera zapowiedziana została na 13 czerwca – poinformowała redakcja portalu centrów handlowych Retailnet.pl.
Choć niedawno Bernard Arnault zapowiadał zwolnienie ekspansji marki , plany dotyczące butiku w Warszawie pozostały bez zmian. Głośno i wielokrotnie zapowiadane pojawienie się marki w polskiej stolicy potwierdzono wraz z zarejestrowaniem spółki Louis Vuitton Polska.
Gdy media obiegła informacja o zatrudnieniu Magdy Bulery-Payne na stanowisku PR managera firmy, jako datę otwarcia sklepu Louis Vuitton wskazywało się koniec czerwca. Teraz wiadomo już, że nastąpi ono nieco wcześniej, oczywiście z udziałem gości zaproszonych przez koncern LVMH. Jak podaje Retailnet.pl, witryna butiku jest już gotowa.
Salon będzie działać w Domu Handlowym VitkAc, przed którym w kwietniu pojawiła się ogromna walizka Louis Vuitton. Choć reklama nie zyskała aprobaty polskich przechodniów, z pewnością przyciągnęła ich uwagę.
Nie mniej kontrowersyjna okazała się sesja fotograficzna sugerująca, że ambasadorkami marki są Marta Grycan i jej córka Wiktoria. Kierownictwo brandu stanowczo odcięło się od ich pomysłu, mówiąc, że nie ma z tą „promocją” nic wspólnego.
Louis Vuitton w Warszawie będzie sklepem dwupoziomowym o powierzchni 270 mkw. Dostępne będą w nim torebki z monogramem LV, okulary, szale, obuwie oraz odzież damska i męska.
MM