Nowy trend: zakupy w pokoju hotelowym

1 Komentarz
4 Zdjęcia
Czwartek, 21-03-2013

Miękki szlafrok, pachnące mydło, szampan – powitanie gości hotelowych może być bardzo miłe. Luksusy oczywiście odpowiednio kosztują, ale przychodzi czas, gdy przejeść może się nawet serdeczność. Wówczas pomocne jest unowocześnienie oferty o nowe usługi. Zdecydowały się na to niektóre 5-gwiazdkowe hotele, które pokoje przekształcają poniekąd w stylowe butiki.

Minibar tworzą zwykle alkohole i słodycze. Jednak coraz więcej hoteli (jak choćby Berkeley w Londynie czy James  w Nowym Jorku) dostarcza gościom również stylowych akcesoriów i ubrań. Ci jeszcze przed zakwaterowaniem pytani są w ankiecie o to, czyj styl preferują i jaki noszą rozmiar.

Z pomocą hotelom przychodzą oczywiście styliści i sprzedawcy luksusowej odzieży. W kurorcie St. Regis Bal Harbour w Miami doręczeniem odzieży zajmuje się Neiman Marcus. Nieudany „prezent” może być zwrócony, ale nie wypożyczony. Goście na zdecydowanie się mają trzy dni. Po tym terminie jest już za późno na zlecenie lokajowi odesłanie upominków.

Hotel James w Londynie w ramach usługi „Fashion Trunk” oferuje gościom akcesoria vintage z lat 50., 60. czy 70. ubiegłego wieku. Biżuteria i kapelusze często zyskują w ten sposób nowych właścicieli. Jeśli tylko komuś ciężko rozstać się z broszką czy kapeluszem, wystarczy zgłosić to do konsjerża, który zajmie się zakupem i doręczeniem dodatku.

W Nowym Jorku z kolei dostarczane są akcesoria od miejscowych projektantów. Z hotelem James współpracuje stylistka Mimi Lombardo, której klientkami są m.in. Rachel Weisz i Sheryl Crow. W apartamentach dostępne są produkty od takich projektantów jak Trina Turk, Kara Ross, Paul Smith, Ernest Alexander czy Christopher Fischer.

Niektóre hotele zgadzają się na wykorzystanie dostarczonych ubrań i dodatków w trakcie pobytu w hotelu, a następnie zwrócenie ich. Jest to jednak forma zachęcenia gości do tego, by zdecydowali się zamówić kosztowne gadżety. Ale jak podkreślają menadżerowie hoteli, dla nich wartością nadrzędną są oczekiwania gości. Widocznie od hoteli wymagają oni nie tylko wygody, ale i pomocy stylistów

MM

Nowy trend: zakupy w pokoju hotelowym

W hotelach czekają na gości także odzież i akcesoria

  • Nowy trend: zakupy w pokoju hotelowym
  • Nowy trend: zakupy w pokoju hotelowym
  • Nowy trend: zakupy w pokoju hotelowym
  • Nowy trend: zakupy w pokoju hotelowym