Coraz częściej informujemy o nowych firmach odzieżowych wkraczających na polski rynek i otwarciach sklepów marek, które jeszcze niedawno uchodziły za niszowe. I choć nasz rynek modowy jest dopiero we wstępne fazie rozwoju, proces ten konsekwentnie zmierza w dobrą stronę.
Premierą ostatnich dni było otwarcie sklepu Bynamesakke. Młoda, bo założona w 2009 roku marka zaliczyła swój debiut w warszawskich Złotych Tarasach. To imponująca droga: od małej, działającej w Internecie firmy, której ofertę znała grupa modowych zapaleńców, do własnej przestrzeni w jednym z najbardziej prestiżowych centrów handlowych w stolicy.
Bynamesakke jest dziełem małżeństwa Polki i Kanadyjczyka – Izy i Roberta Keyes-Krysakowskiego. Podstawą tych kolekcji jest bawełna, która jest bazą każdej garderoby. I właśnie o ową bazę tu chodzi. Siła Bynamesakke w dużej mierze sprowadzać ma się do jakości. Marka oferuje bawełnę solidną i wysokiego gatunku, którego potwierdzeniem jest certyfikat „Supima Cotton”. Oceniana jest miękkość, wytrzymałość i kolor bawełny. O tkaninach, które odznaczono prestiżową metką mówi się, że są kaszmirem w świecie bawełny. Materiały, na których pracuje Bynamesakke sprowadzane są ze Szwajcarii i Włoch. Kolekcja powstaje w Polsce.
Filozofia jest prosta. Stworzyć balans między modą i wygodą. Marka oferuje bazę, którą klient komponuje i nosi we własnym, indywidualnym stylu. Proste kroje i bazowe kolory (beż, biel, czerń, szarości, granat) można łatwo ze sobą łączyć i nakładać warstwowo, tworząc funkcjonalne i komfortowe sylwetki.
Wnętrze i wystój sklepu, który 31 marca otwarty został w Złotych Tarasach, koresponduje z założeniami i estetyką marki.
http://www.bynamesakke.com
AW