Nieruchomość dnia: dom w Podkowie Leśnej

51 Komentarzy
6 Zdjęć
Wtorek, 29-07-2008

Nieruchomość dnia: dom w Podkowie Leśnej Dobra lokalizacja, duża przestrzeń, ale wnętrza do wymiany.

Dom taki, jak ten, to doskonała inwestycja dla większej rodziny – 500m2 domu na działce 1 650m2 to duża swoboda. Jak widać na zdjęciach, jest też podświetlany basen w ogrodzie. W przyziemiu sala gimnastyczna, pralnia oraz tzw. salon medialny, mogący świetnie posłużyć panu domu jako miejsce do majsterkowania. Jednak wnętrze tego nowego w końcu (2007 rok) domu wygląda jak żywcem przeniesione z lat 90tych XX wieku. Szkoda.

Cena: 3 420 000 zł

Więcej informacji w serwisie OtoDom.

Nieruchomość dnia: dom w Podkowie Leśnej

Nieruchomość dnia: dom w Podkowie Leśnej

Nieruchomość dnia: dom w Podkowie Leśnej

Nieruchomość dnia: dom w Podkowie Leśnej

Nieruchomość dnia: dom w Podkowie Leśnej

MWW

  • Wt., 29-07-2008 Łukasz
    cena z kosmosu!!!!!!!!!!!!!!!!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 29-07-2008 czarnakocica.pinger.pl
    czarnakocica.pinger.pl
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 29-07-2008 Mrozik:)
    oprócz łazienki nie ma w nim nic fajnego
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 29-07-2008 gość
    Poor american boy robisz błędy nie tylko w polskim jezyku ale w ang tez, hehe analfabeta. Trzeba bylo najpierw jakies szkoly skonczyc a potem emigrowac!

    A ta dziewczyna co pisze pod nim tez po ang, to jeszcze gorsza, chyba jeszcze podstawowki nie skonczyla, bo jej ang jest smieszny
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 29-07-2008 gość
    Dobra inwestycja??? :D Tylko dla tego który teraz to sprzedaje!

    Każdy kto to kupi za tyle kasy - umoczy straszną ilość pieniędzy.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 29-07-2008 gość
    i za co ta kasa to chyba jakis zart!!!!!!!!!!!!!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 29-07-2008 gość
    Show it to me you "POS". You don't even now what POS means. Don't write "BS" you "MF"
    gość (Wtorek, 29-07-2008) napisał:



    Poor american boy robisz błędy nie tylko w polskim jezyku ale w ang tez, hehe analfabeta. Trzeba bylo najpierw jakies szkoly skonczyc a potem emigrowac!A ta dziewczyna co pisze pod nim tez po ang, to jeszcze gorsza, chyba jeszcze podstawowki nie skonczyla, bo jej ang jest smieszny

    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 29-07-2008 gość
    gość (Wtorek, 29-07-2008) napisał:



    That's me again. A poor American Boy from US. It's BS. What's going on in Poland? People you are so stupid if you pay that much money for an ugly houses like that one. That's almost two million dollar home. Please give yourself a break. Sorry that I'm using English, but I don't want to make more mistakes writing in Polish. Hope you understand and forgive me. Have a happy life!PS Now it's time for idiot's comments. Please help yourself....




    noł koment...co za osioł :-) jerk !!!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 29-07-2008 gość
    gość (Wtorek, 29-07-2008) napisał:



    That's me again. A poor American Boy from US. It's BS. What's going on in Poland? People you are so stupid if you pay that much money for an ugly houses like that one. That's almost two million dollar home. Please give yourself a break. Sorry that I'm using English, but I don't want to make more mistakes writing in Polish. Hope you understand and forgive me. Have a happy life!PS Now it's time for idiot's comments. Please help yourself....


    You can't even write in proper English you idiot. That's because in USA nobody does. Lina,UK
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 29-07-2008 gość
    gość (Wtorek, 29-07-2008) napisał:



    That's me again. A poor American Boy from US. It's BS. What's going on in Poland? People you are so stupid if you pay that much money for an ugly houses like that one. That's almost two million dollar home. Please give yourself a break. Sorry that I'm using English, but I don't want to make more mistakes writing in Polish. Hope you understand and forgive me. Have a happy life!PS Now it's time for idiot's comments. Please help yourself....


    a co cie to obchodzi co robimy w Polsce? My sie czepieamy ze obrzeracie sie hamburgerami i jestescie grubi?
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3 4 5