Nieruchomość dnia: dom w Londynie

58 Komentarzy
8 Zdjęć
Wtorek, 24-07-2007

Nieruchomość dnia: dom w Londynie

Usytuowany w modnej wśród gwiazd show-biznesu, drogiej dzielnicy Primrose Hill dom spodoba się osobom ceniącym oryginalny wystrój wnętrz. Dom mieści 3 pomieszczenia dzienne, 4 sypialnie z łazienkami i kuchnię. Z tyłu znajduje się taras i ogród.

Cena: 3 250 000 funtów czyli 18 173 000 zł

Sprzedaż prowadzi agencja Knight Frank.

Nieruchomość dnia: dom w Londynie

Nieruchomość dnia: dom w Londynie

Nieruchomość dnia: dom w Londynie

Nieruchomość dnia: dom w Londynie

Nieruchomość dnia: dom w Londynie

Nieruchomość dnia: dom w Londynie

Nieruchomość dnia: dom w Londynie

AT

  • Śr., 25-07-2007 gość
    Boze taka padaczka za taka cene!!!!!zaraz zemdleje jak mozna taki kicz kupic za 18 milionow to w Polsce mial bym pałac w pieknym miejscu!!!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 25-07-2007 gość
    cudne!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 25-07-2007 gość
    Tylko ogród jest OK - reszta fatalny wystrój
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 26-07-2007 gość
    nie w moim stylu a nie podoba mi sie
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 26-07-2007 gość
    anglicy maja tendencje do wlasnie takich beznadziejnych nieszkan
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 26-07-2007 Szkoda czasu.
    Marcin z Wałbrzycha (Wtorek, 24-07-2007) napisał:



    Projektant chyba był naćpany. Jak można tak sp....... mieszkanie za 18 milionów. Powinno się go przypiąć do pręgieża i wychłostać - po 100 razy za każde pomieszczenie




    Durnys, Wacpan, durnys! Za takie komentarze powinno sie raczej Ciebie wychlostac a nie kogos kto zarabia na tyle zeby taki dom miec.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 26-07-2007 gość
    gość (Wtorek, 24-07-2007) napisał:



    I jak sie nie smiać z polaków? taki wypasiony dom a takim miejscu kosztuje 18 mln a a polsce z jakieś ex-stodoły, pseudo dworki i inne tandetne niby rezydencje krzykaja juz niewiele mniej.


    NIE WIEM CZY DORZE ZROZUMIALAM ZE NIBY TO NIE JEST KICZ I TANDETA?
    SORRY ALE DLA MNIE W TAM PANUJE TYLKO I WYŁACZNIE OGÓLNIE POJETY PRZESADYZM NIE WIEM JAK KTOS MOZE SPAC W TAKIEJ SYPIALNI JA BYM OKZA NIE ZAMKNEŁA
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 26-07-2007 gość
    w tam ja wolę bardziej futurystyczne wnętrza. Trochę jak dla babć
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 26-07-2007 przecietna Polka
    >Ale cena bardzo fajna. Taka cena to nic nawet dla przeciętnego Polaka. W Polsce teraz się zarabia i wszystkich stać na wszystko, dlatego u nas też ceny kosmiczne.

    że co prosze??? ze przecietnego Polaka niby stac na to??? jeżeli tak to w takim razie ktoś kto to napisał musi być bogaty, skoro ma takie zdanie o ludziach. przecietny Polak żyje na kredytach, a ten portal to rzeczy na ktore w wiekszosci moze tylko popatrzec. wiec nastepnym razem prosze sie troche zastanowic nad tym co sie pisze. a ceny w Polsce sa kosmiczne zupelnie z innego powodu - gruntow brakuje, miasta nie chca sprzedawac, a mieszkan i ziemi pod domy coraz mniej.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 26-07-2007 gość
    koniecznie trzeba "ten" dom zobaczyc-przeciez to 3 pietrowy,waski segment,w ktorym trzeba biegac po schodach z pokoju do pokoju,ale jesli ktos to uwaza za luksus-to prosze bardzo
    Odpowiedz Zgłoś
2 3 4 5 6