Net-A-Porter uruchamia dział z kosmetykami

0 Komentarzy
3 Zdjęcia
Poniedziałek, 18-03-2013

Największy internetowy butik z luksusową modą robi kolejny krok na drodze swojego imponującego rozwoju. Za kilka dni w sklepie pojawi się dział z kosmetykami. W ofercie znalazł się wybór produktów do makijażu, włosów, paznokci i pielęgnacji. Na liście starannie wyselekcjonowanych marek są Aesop, James Read, Chantecaille, Ilia, Sarah Chapman, 3 LAB, Beauty Works West, Philip B, Joya, Le Metier de Beaute, Natura Bisse. To na początek, z czasem oferta będzie się wydłużać o kolejnych producentów.

Przedstawiciele Net-A-Porter zapewniają, że nie planują konkurować z dużymi, wyspecjalizowanymi w produktach kosmetycznych sklepami. Tu kosmetyki są integralną częścią mody. Proponowany lakier do paznokci i cień do powiek są dobrane do garderoby i dodatków. Sklep chce dzięki temu sugerować swojej klientce kompletną stylizację.

Nowy dział jest odpowiedzią na sygnały płynące od klientek. Kobiety zakup nowej szminki czy lakieru traktują bardzo podobnie do zakupu nowej torebki czy modnej bluzki, nic więc nie stoi na przeszkodzie, by wszystkie te produkty kupować wygodnie, w jednym miejscu.

Net-A-Porter jest aktualnie jednym z największych ekspertów w dziedzinie internetowej sprzedaży produktów ekskluzywnych. To nie pierwsza inwestycja w rozwój popularnego sklepu. Po tym, jak w 2010 roku Net-A-Porter trafił w ręce Richemont, firma nieustannie się rozwija, podbijając nowe sektory w modzie. Do działu damskiego dołączył doskonale przyjęty Pan Porter i dział z modą ślubną, a sprzedaż wspiera wydawany magazyn drukowany. Podjęto również spore inwestycje związane bezpośrednio z atrakcyjnym rynkiem azjatyckim. Można więc być niemal pewnym, że kosmetyczny projekt okaże się kolejnym finansowym sukcesem.  

AW

Net-A-Porter uruchamia dział z kosmetykami

W ofercie Net-A-Porter pojawią się kosmetyki

  • Net-A-Porter uruchamia dział z kosmetykami
  • Net-A-Porter uruchamia dział z kosmetykami
  • Net-A-Porter uruchamia dział z kosmetykami