Brytyjski Vogue zabiera się za wychowywanie swoich czytelniczek i wprowadza na rynek magazyn Miss Vogue. Pierwszy, lipcowy numer pisma pojawi się w sprzedaży 6 maja.
Miss Vogue przygotowywać będzie ta sama ekipa, która odpowiada za „dorosłą” biblię mody. Należy się więc spodziewać podobnej stylistyki i formy. Podstawowa różnica dotyczyć ma zawartości nakierowanej na młodszą czytelniczkę, z uwzględnieniem jej trybu życia i budżetu.
Coraz młodsze dziewczyny aktywnie interesują się modą i sięgają po kolorowe magazyny redagowane z myślą o dorosłych kobietach. Projekt ma ogromny potencjał. Można być niemal pewnym, że fanki Miss Vogue pewnego dnia, naturalnie staną się stałymi czytelniczkami regularnego Vogue’a.
W trudnych dla prasy papierowej czasach walka o czytelnika przybiera coraz bardziej wyrafinowane formy. Odwoływanie się do coraz młodszego odbiorcy, próby przywiązania go do tytułu, który zmieniać się będzie wraz z jego wiekiem, a zatem niejako wychowywanie sobie czytelnika wydaje się mieć duże szanse powodzenia.
Bardzo młode dziewczyny nie tylko interesują się modą, ale są przez nią mocno angażowane. Zobacz nową kampanię Chanel oraz nastolatki pracujące dla największych marek mody.
AW