Sławę oraz talent można spożytkować w szlachetnym celu, a jednocześnie angażując się w akcję charytatywną wzmocnić dobry wizerunek marki. W takie działania włączają się chętnie nie tylko gwiazdy estrady czy sportu, ale również domy mody. Kolejną okazję ku temu miały tej jesieni.
15 listopada w domu aukcyjnym Christies odbędzie się niezwykle designerska aukcja charytatywna. Pod młotek trafi 30 miśków Pudsey, zaprojektowanych przez najważniejsze osobistości w świecie mody. Dochód trafi na konto organizacji charytatywnej BBC Children in Needs pomagającej dzieciom z Wielkiej Brytanii.
Kuratorka tej akcji, Katie Grand, zaprosiła do współpracy aż 30 marek. Wśród nich znaleźli się m.in. Louis Vuitton, Prada, Burberry, Vogue, GQ, Victoria Beckham, Paul Smith, Balenciaga, Versace, Alexander McQueen, Mulberry, Dom Ford, Vivienne Westwood, Fendi czy Gucci. W swoich projektach użyli m.in. kryształów Swarovskiego.
Do pracowni projektantów trafiły 60-centymetrowe misie Pudsey z przepaską na oku. Nie da się ukryć, że trafiły w ręce mistrzów. Miś od Burberry, jak można było się tego spodziewać, ubrany został w trencz. Paul Smith zrobił z niego prawdziwego dżentelmena, a Victoria Beckham – uroczą dziewczynkę.
Misie Pudsey do 14 listopada można oglądać w Selfridges w Londynie i Manchesterze. Zapowiadana na dzień później licytacja wspierana jest stroną internetową akcji dostępną TU
MM