W świecie CK Calvin Klein trudno się połapać. Światowy potentat na rynku mody, dodatków i zapachów sprzedaje swoje produkty pod wieloma szyldami i w ramach różnorodnych linii.
Na wybiegu pokazywana jest ekskluzywna Calvin Klein Collection, w butikach można kupić linię denimową Calvin Klein Jeans i Calvin Klein Underwear. Jeszcze inaczej znakuje się zegarki i biżuterię. Teraz marka postanowiła ujednolicić swój brand. Jesienią ruszy kampania rebrandingowa. Jej cel? „Ekspansja Calvina Kleina jako brandu lifestyle’owego”, tłumaczy Tom Murry, prezes zarządu Calvina Kleina.
Ubrania i dodatki będą nosiły nazwę Calvin Klein. Za to akcesoria i ubrania sportowe spotkają się pod platynowym logo Calvin Klein. Białe logo zostanie zarezerwowane dla bazowych ubrań i akcesoriów, takich jak dżinsy i bielizna. Nadal zagmatwane? Będzie Wam teraz łatwiej robić zakupy w butikach Calvin Klein?
AK