Luella kończy sprzedaż

5 Komentarzy
3 Zdjęcia
Wtorek, 24-11-2009

Luella kończy sprzedaż

Coraz dłuższa lista ofiar kryzysu wydłuża się o markę Luella. Popularne wśród gwiazd projekty Luelli Bartley nie poradziły sobie z ekonomicznym załamaniem i projektantka ogłosiła zakończenie sprzedaży.

Z 6-letniej współpracy z Brytyjką wycofała się spółka Club 21, główny inwestor marki, który uznał, że nie jest w stanie pozwalać sobie na kolejne straty. Ponieważ zamknięcie ogłosiła również włoska firma Carla Carini - główny producent projektów Luelli - najnowsza, pokazywana na londyńskim tygodniu mody kolekcja na wiosnę – lato 2010 nie zostanie wyprodukowana.

Pytana o plany na przyszłość Bartley odpowiada, że rozważa kilka opcji, ale nie podjęła jeszcze żadnych konkretnych kroków.

Luella kończy sprzedaż

Luella kończy sprzedaż

AW

  • Wt., 24-11-2009 gość
    I swietnie, teraz beda wyprzedawac zapasy na yooxie i brandalley. Za wyjsciowa cene w zyciu bym tych ciuchow nie kupila- przegiecie, ale teraz moze cos upoluje. Wartosc kolekcjonerska tez wzrosnie. Krwiozercze prawo rynku, i git, czemu tylko szarzy ludzie maja tracic domy ;-PPP
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 24-11-2009 gość
    gość (Wtorek, 24-11-2009) napisał:



    I swietnie, teraz beda wyprzedawac zapasy na yooxie i brandalley. Za wyjsciowa cene w zyciu bym tych ciuchow nie kupila- przegiecie, ale teraz moze cos upoluje. Wartosc kolekcjonerska tez wzrosnie. Krwiozercze prawo rynku, i git, czemu tylko szarzy ludzie maja tracic domy ;-PPP


    Escada tez splajtowala, a jakos nie wyprzedaje ciuchow za grosze, wrecz przeciwnie wciaz utrzymuje zabojcze ceny :(
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 24-11-2009 gość
    gość (Wtorek, 24-11-2009) napisał:



    gość (Wtorek, 24-11-2009) napisał:




    I swietnie, teraz beda wyprzedawac zapasy na yooxie i brandalley. Za wyjsciowa cene w zyciu bym tych ciuchow nie kupila- przegiecie, ale teraz moze cos upoluje. Wartosc kolekcjonerska tez wzrosnie. Krwiozercze prawo rynku, i git, czemu tylko szarzy ludzie maja tracic domy ;-PPP




    Escada tez splajtowala, a jakos nie wyprzedaje ciuchow za grosze, wrecz przeciwnie wciaz utrzymuje zabojcze ceny :(




    Ja nie oczekuje ciuchow za grosze- ale znizka 40-50 % to juz cos.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 24-11-2009 gość
    Ciuchy markowe "za grosze" oznaczają tylko jedno - utratę statusu marki FOR EVER. Nigdy już nie kupię czegoś, co stało się masówką. To jasne.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 25-11-2009 gość
    tak kolekcja na wiosne jest swietna ! bardzo slodka i dziewczeca
    Odpowiedz Zgłoś