Intrygujący design i technologiczne innowacje - Lancia Ypsilon, nowa perła w rodzinie włoskiego producenta samochodów jest już na Polski rynku. Twarzą kampanii reklamowej, promującej nową Lancię został francuski aktor Vincent Cassel.
Lancia Ypsilon czerpie z tradycji włoskiej szkoły wzornictwa, a jednocześnie sięga po odważne, świeże pomysły stylistyczne, twórcom auta udało się stworzyć nowoczesną sylwetkę o wyrafinowanym charakterze. Podobnie jak najlepsze produkty luksusowe z Włoch, Lancia Ypsilon łączy w sobie charakterystyczny styl z technologią. Samochód wyposażono w: TwinAir, MultiJet II i Start&Stop, które obniżają zużycie paliwa i emisję spalin, czyniąc nową Ypsilon bardziej ekonomiczną i ekologiczną. Pomyślano też o udogodnieniach, systemie infotainment „Blue&Me-TomTom LIVE" czy asystencie parkowania Magic Parking. Nowa 5-drzwiowa Lancia Ypsilon jest dostępna w trzech wersjach wyposażenia, 16 kolorów nadwozia, sześciu odmianach wystroju wnętrza, trzech wzorach obręczy z lekkiego stopu oraz trzech silników, z seryjnym systemem Start&Stop, co oznacza ponad 600 wariantów personalizacji pojazdu. W najlepszej wersji wyposażenia Premium z silnikiem 1.3 JTD 95 KM samochód kosztuje 65 900 zł.
MM