Kryzys dotyka niszowe marki

2 Komentarze
1 Zdjęcie
Czwartek, 07-01-2010

Kryzys dotyka niszowe marki

Mimo że pojawiają się ostatnio oznaki świadczące o zwiększającym się popycie na dobra luksusowe, małe, niszowe firmy sektora mody wciąż borykają się z kryzysem.

Najnowszą ofiarą kryzysu jest Phi, firma, której kolekcje projektował Andreas Melbostad, protegowany takich gigantów mody jak Calvin Klein i Donna Karan. Kolekcje Phi sprzedawał potentat na rynku mody luksusowej, Net-a-Porter. W firmę zainwestowała Susan Dell, żona jednego z najbogatszych Amerykanów, Michaela Della, założyciela firmy Dell. To wszystko nie uchroniło firmy przed upadkiem. Właściele zdecydowali się na rozwiązanie spółki w obliczu presji ze strony dystrybutorów, którzy domagali się niższych cen hurtowych.

Źródło: New York Times

AT