Klips do pieniędzy Duck Bill

13 Komentarzy
1 Zdjęcie
Środa, 13-02-2008

Klips do pieniędzy Duck Bill

Co prawda dowcipy o kaczkach nieco straciły na swojej aktualności, ale ten klips do pieniędzy w kształcie kaczego dzioba to nie tylko sposób na identyfikację politycznych poglądów.

Dzięki wyjątkowemu kształtowi jest wygodny, nie zadziera banknotów ani nie łamie paznokci – równie dobrze nadaje się więc dla kobiet, które nie lubią portfeli. Wykonany ze sprężystej stali, posłuży długi czas.

Cena: $33, czyli około 85 zł

Kupisz w internetowym sklepie firmowym.


 

MWW

  • Śr., 13-02-2008 gość
    siemka:) pomysłowe sprzydal by mi sie :D
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 13-02-2008 Ginks
    średnio to widzę....no cóż co kto lubi
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 13-02-2008 gość

    i oto chodzi,cwaniura plastiku nie nosi tylko keszem placi!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 13-02-2008 josephine...
    do takiego klipsu potrzebna jest kupa kasy...ja jej nie mam;P
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 13-02-2008 Unitka
    Właśnie. Tu potrzebne jeszcze są pieniądze.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 13-02-2008 gość
    josephine... (Środa, 13-02-2008) napisał:



    do takiego klipsu potrzebna jest kupa kasy...ja jej nie mam;P


    hahahaha wlasnie!!!!!!!!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 13-02-2008 gość
    gość (Środa, 13-02-2008) napisał:





    i oto chodzi,cwaniura plastiku nie nosi tylko keszem placi!


    ahahahahah wlasnie !!!!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 13-02-2008 gość
    nie ma mojego komentarza:(
    dlaczego??
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 13-02-2008 gość
    nie ma mojego komentarza:(
    dlaczego??
    a bylem pierwszy...
    a teraz lipa:(
    :(((((((((((((((((((
    juz tu nie przyjde!! fuc ..k off!!!!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 15-02-2008 gość
    gość (Środa, 13-02-2008) napisał:



    nie ma mojego komentarza:(dlaczego??a bylem pierwszy...a teraz lipa:(:(((((((((((((((((((juz tu nie przyjde!! fuc ..k off!!!!



    dzieci neo lacza sie na luxlux xD

    a klips fajny ale niestety wymaga duzej ilosci kasy. no chyba ze do zestawu dochodza te dolce ^^
    Odpowiedz Zgłoś
1 2