J’aime mon carre Hermes

1 Komentarz
1 Zdjęcie
Poniedziałek, 16-08-2010

J’aime mon carre Hermes

Luksusowe marki schodzą z elitarnego piedestału do mas. Robią to głównie za pośrednictwem Internetu, zyskując całe rzesze nowych wielbicieli. Jakiś czas temu pisaliśmy o serwisie społecznościowym stworzonym przez Burberry. Art of the Trench, bo tak nazywa się portal, dedykowany jest kultowemu płaszczowi i wszystkim jego właścicielom. Tysiące ludzi zamieszcza na stronie swoje zdjęcia w trenczu Burberry, a grono wielbicieli i odwiedzających stale rośnie.

Tym tropem idzie też inny modowy gigant – paryski Hermes. Kojarzona z luksusem dla nielicznych marka, założyła stronę dedykowaną słynnej apaszce. Serwis zatytułowany J’aime mon carre (kocham mój szalik) ma przyciągnąć nie tylko zamożne właścicielki torby Birkin. Znajdziemy tu apaszkę zawiązaną na dziesiątki różnych sposobów i w najróżniejszych miejscach. Posegregowana geograficznie galeria przedstawia kobiety reprezentujące najróżniejsze (niekoniecznie luksusowe) style.

http://www.jaimemoncarre.com/

Źródło: Vogue

AW

  • Wt., 17-08-2010 gość
    Tylko niestety wszystkie panie na tej stronie to profesjonalne modelki, a nie zwykle dziewczyny/kobiety przylapane na ulicy ubrane w apaszke Hermesa.
    Odpowiedz Zgłoś