Hotel Spa Rigga, Władysławowo

21 Komentarzy
7 Zdjęć
Piątek, 26-06-2009

Hotel Spa Rigga, Władysławowo

W ofercie bogato wyposażonego, 3-gwiazdkowego Spa Rigga we Władysławowie znajdziemy wiele atrakcji – zarówno tych dla zdrowia, jak i tych dla podniebienia. A wszystko to mieści się zaledwie 200 m od piaszczystej, bałtyckiej plaży.

W SPA znajduje się 36 klimatyzowanych pokoi hotelowych. Samochód można zaparkować na parkingu podziemnym. Nowocześnie urządzone, przytulne i jasne pokoje przystosowane są do przyjmowania gości niepełnosprawnych. W hotelu znajdują się 2 sale konferencyjno-szkoleniowe z profesjonalnym wyposażeniem, mieszczące 70-90 osób.

Ceny: od 160 zł do 440 zł za nocleg, w zależności od standardu

Hotel Spa Rigga
ul. Harcerska 7
84-120 Władysławowo
Tel:  +48 586 749 287
Fax: +48 586 753 643
e-mail: recepcja@rigga.com.pl
http://www.rigga.com.pl/

Hotel Spa Rigga, Władysławowo

Hotel Spa Rigga, Władysławowo

Hotel Spa Rigga, Władysławowo

Hotel Spa Rigga, Władysławowo

Hotel Spa Rigga, Władysławowo

Hotel Spa Rigga, Władysławowo

ML

  • Niedz., 28-06-2009 qtas
    gość (Niedziela, 28-06-2009) napisał:



    qtas ;p (Sobota, 27-06-2009) napisał:




    gość (Sobota, 27-06-2009) napisał:





    anal'izator (Piątek, 26-06-2009) napisał:






    która chętna pani wyliże mi jajka ? ;D








    weż jeb ni j barana o ściane jełopie :)






    nie posiadam barana tylko giga ptasznika ;] ty za karę nie wyliżesz mi jaj ! ;D




    a jest co tam lizać..?| bo chyba nie bardzo :) gdzie Ty się pchasz z tym małym ..


    więc do pały suko a zobaczysz że się udławisz i to bynajmniej nie ze smiechu haha ;D
    Odpowiedz Zgłoś
  • Niedz., 28-06-2009 lara
    qtas (Niedziela, 28-06-2009) napisał:



    gość (Niedziela, 28-06-2009) napisał:




    qtas ;p (Sobota, 27-06-2009) napisał:





    gość (Sobota, 27-06-2009) napisał:






    anal'izator (Piątek, 26-06-2009) napisał:







    która chętna pani wyliże mi jajka ? ;D










    weż jeb ni j barana o ściane jełopie :)








    nie posiadam barana tylko giga ptasznika ;] ty za karę nie wyliżesz mi jaj ! ;D






    a jest co tam lizać..?| bo chyba nie bardzo :) gdzie Ty się pchasz z tym małym ..




    więc do pały suko a zobaczysz że się udławisz i to bynajmniej nie ze smiechu haha ;D


    koleś jedno jest pewne, gdybys miał czym sie pochwalić to byś tu nie pisał takich głupot tylko spędzał czas z jakąs kobietka ;] wiec wychodzi na to ze nie masz nic w gaciach a tymbardziej we ŁBIE ;)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 29-06-2009 gość
    lara (Niedziela, 28-06-2009) napisał:



    qtas (Niedziela, 28-06-2009) napisał:




    gość (Niedziela, 28-06-2009) napisał:





    qtas ;p (Sobota, 27-06-2009) napisał:






    gość (Sobota, 27-06-2009) napisał:







    anal'izator (Piątek, 26-06-2009) napisał:








    która chętna pani wyliże mi jajka ? ;D












    weż jeb ni j barana o ściane jełopie :)










    nie posiadam barana tylko giga ptasznika ;] ty za karę nie wyliżesz mi jaj ! ;D








    a jest co tam lizać..?| bo chyba nie bardzo :) gdzie Ty się pchasz z tym małym ..






    więc do pały suko a zobaczysz że się udławisz i to bynajmniej nie ze smiechu haha ;D




    koleś jedno jest pewne, gdybys miał czym sie pochwalić to byś tu nie pisał takich głupot tylko spędzał czas z jakąs kobietka ;] wiec wychodzi na to ze nie masz nic w gaciach a tymbardziej we ŁBIE ;)


    mam nyga, skoro śmiesz watpić jestem w stanie Ci to udowodnić ;D oczywiście jeżeli nie jesteś grubawą lolitą po 30tce ;p
    prowokacja rulez ! ;D
    kocham te młode pelikany z lux-a ;D
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 29-06-2009 gość
    może i ładnie,nawet cena dostępna ale czegoś brakuje>>>
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 29-06-2009 gość
    gość (Poniedziałek, 29-06-2009) napisał:



    lara (Niedziela, 28-06-2009) napisał:




    qtas (Niedziela, 28-06-2009) napisał:





    gość (Niedziela, 28-06-2009) napisał:






    qtas ;p (Sobota, 27-06-2009) napisał:







    gość (Sobota, 27-06-2009) napisał:








    anal'izator (Piątek, 26-06-2009) napisał:









    która chętna pani wyliże mi jajka ? ;D














    weż jeb ni j barana o ściane jełopie :)












    nie posiadam barana tylko giga ptasznika ;] ty za karę nie wyliżesz mi jaj ! ;D










    a jest co tam lizać..?| bo chyba nie bardzo :) gdzie Ty się pchasz z tym małym ..








    więc do pały suko a zobaczysz że się udławisz i to bynajmniej nie ze smiechu haha ;D






    koleś jedno jest pewne, gdybys miał czym sie pochwalić to byś tu nie pisał takich głupot tylko spędzał czas z jakąs kobietka ;] wiec wychodzi na to ze nie masz nic w gaciach a tymbardziej we ŁBIE ;)




    mam nyga, skoro śmiesz watpić jestem w stanie Ci to udowodnić ;D oczywiście jeżeli nie jesteś grubawą lolitą po 30tce ;pprowokacja rulez ! ;Dkocham te młode pelikany z lux-a ;D



    a possiesz? ;d
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 30-06-2009 gość
    gość (Poniedziałek, 29-06-2009) napisał:



    gość (Poniedziałek, 29-06-2009) napisał:




    lara (Niedziela, 28-06-2009) napisał:





    qtas (Niedziela, 28-06-2009) napisał:






    gość (Niedziela, 28-06-2009) napisał:







    qtas ;p (Sobota, 27-06-2009) napisał:








    gość (Sobota, 27-06-2009) napisał:









    anal'izator (Piątek, 26-06-2009) napisał:










    która chętna pani wyliże mi jajka ? ;D
















    weż jeb ni j barana o ściane jełopie :)














    nie posiadam barana tylko giga ptasznika ;] ty za karę nie wyliżesz mi jaj ! ;D












    a jest co tam lizać..?| bo chyba nie bardzo :) gdzie Ty się pchasz z tym małym ..










    więc do pały suko a zobaczysz że się udławisz i to bynajmniej nie ze smiechu haha ;D








    koleś jedno jest pewne, gdybys miał czym sie pochwalić to byś tu nie pisał takich głupot tylko spędzał czas z jakąs kobietka ;] wiec wychodzi na to ze nie masz nic w gaciach a tymbardziej we ŁBIE ;)






    mam nyga, skoro śmiesz watpić jestem w stanie Ci to udowodnić ;D oczywiście jeżeli nie jesteś grubawą lolitą po 30tce ;pprowokacja rulez ! ;Dkocham te młode pelikany z lux-a ;D




    a possiesz? ;d


    possę jak mokrawa ;D
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 30-06-2009 gość
    gość (Wtorek, 30-06-2009) napisał:



    gość (Poniedziałek, 29-06-2009) napisał:




    gość (Poniedziałek, 29-06-2009) napisał:





    lara (Niedziela, 28-06-2009) napisał:






    qtas (Niedziela, 28-06-2009) napisał:







    gość (Niedziela, 28-06-2009) napisał:








    qtas ;p (Sobota, 27-06-2009) napisał:









    gość (Sobota, 27-06-2009) napisał:










    anal'izator (Piątek, 26-06-2009) napisał:











    która chętna pani wyliże mi jajka ? ;D


















    weż jeb ni j barana o ściane jełopie :)
















    nie posiadam barana tylko giga ptasznika ;] ty za karę nie wyliżesz mi jaj ! ;D














    a jest co tam lizać..?| bo chyba nie bardzo :) gdzie Ty się pchasz z tym małym ..












    więc do pały suko a zobaczysz że się udławisz i to bynajmniej nie ze smiechu haha ;D










    koleś jedno jest pewne, gdybys miał czym sie pochwalić to byś tu nie pisał takich głupot tylko spędzał czas z jakąs kobietka ;] wiec wychodzi na to ze nie masz nic w gaciach a tymbardziej we ŁBIE ;)








    mam nyga, skoro śmiesz watpić jestem w stanie Ci to udowodnić ;D oczywiście jeżeli nie jesteś grubawą lolitą po 30tce ;pprowokacja rulez ! ;Dkocham te młode pelikany z lux-a ;D






    a possiesz? ;d




    possę jak mokrawa ;D



    :* dobra opierdol kabana ..
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 01-07-2009 Lehila
    Wyglada niezle. Niestety, do Wladyslawowa zjezdza teraz tyle ludu, ze jedynym wyjsciem jest hotel z prywatna plaza, mieszkanie poza Wladyslawowem lub chodzenie na dluuuuuuugie spacery w poszukiwaniu pustego kawalka plazy. Straszny tlok, a do tego wszedzie zalatwiajace sie pieski i dzieci sypiace piaskiem po oczach. Bylam, widzialam, wiecej sie nie wybieram.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 02-07-2009 lilianna
    gość (Wtorek, 30-06-2009) napisał:



    gość (Wtorek, 30-06-2009) napisał:




    gość (Poniedziałek, 29-06-2009) napisał:





    gość (Poniedziałek, 29-06-2009) napisał:






    lara (Niedziela, 28-06-2009) napisał:







    qtas (Niedziela, 28-06-2009) napisał:








    gość (Niedziela, 28-06-2009) napisał:









    qtas ;p (Sobota, 27-06-2009) napisał:










    gość (Sobota, 27-06-2009) napisał:











    anal'izator (Piątek, 26-06-2009) napisał:












    która chętna pani wyliże mi jajka ? ;D




















    weż jeb ni j barana o ściane jełopie :)


















    nie posiadam barana tylko giga ptasznika ;] ty za karę nie wyliżesz mi jaj ! ;D
















    a jest co tam lizać..?| bo chyba nie bardzo :) gdzie Ty się pchasz z tym małym ..














    więc do pały suko a zobaczysz że się udławisz i to bynajmniej nie ze smiechu haha ;D












    koleś jedno jest pewne, gdybys miał czym sie pochwalić to byś tu nie pisał takich głupot tylko spędzał czas z jakąs kobietka ;] wiec wychodzi na to ze nie masz nic w gaciach a tymbardziej we ŁBIE ;)










    mam nyga, skoro śmiesz watpić jestem w stanie Ci to udowodnić ;D oczywiście jeżeli nie jesteś grubawą lolitą po 30tce ;pprowokacja rulez ! ;Dkocham te młode pelikany z lux-a ;D








    a possiesz? ;d






    possę jak mokrawa ;D




    :* dobra opierdol kabana ..


    Oj ale z ciebie pusty ptaszek...i co to za propozycje ..no ale skoro lubisz skacz dalej z kwiatka na kwiatek..to złapiesz syfa...moze nawet juz go masz bleeeeeeee
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 02-07-2009 gość
    lilianna (Czwartek, 02-07-2009) napisał:



    gość (Wtorek, 30-06-2009) napisał:




    gość (Wtorek, 30-06-2009) napisał:





    gość (Poniedziałek, 29-06-2009) napisał:






    gość (Poniedziałek, 29-06-2009) napisał:







    lara (Niedziela, 28-06-2009) napisał:








    qtas (Niedziela, 28-06-2009) napisał:









    gość (Niedziela, 28-06-2009) napisał:










    qtas ;p (Sobota, 27-06-2009) napisał:











    gość (Sobota, 27-06-2009) napisał:












    anal'izator (Piątek, 26-06-2009) napisał:













    która chętna pani wyliże mi jajka ? ;D






















    weż jeb ni j barana o ściane jełopie :)




















    nie posiadam barana tylko giga ptasznika ;] ty za karę nie wyliżesz mi jaj ! ;D


















    a jest co tam lizać..?| bo chyba nie bardzo :) gdzie Ty się pchasz z tym małym ..
















    więc do pały suko a zobaczysz że się udławisz i to bynajmniej nie ze smiechu haha ;D














    koleś jedno jest pewne, gdybys miał czym sie pochwalić to byś tu nie pisał takich głupot tylko spędzał czas z jakąs kobietka ;] wiec wychodzi na to ze nie masz nic w gaciach a tymbardziej we ŁBIE ;)












    mam nyga, skoro śmiesz watpić jestem w stanie Ci to udowodnić ;D oczywiście jeżeli nie jesteś grubawą lolitą po 30tce ;pprowokacja rulez ! ;Dkocham te młode pelikany z lux-a ;D










    a possiesz? ;d








    possę jak mokrawa ;D






    :* dobra opierdol kabana ..




    Oj ale z ciebie pusty ptaszek...i co to za propozycje ..no ale skoro lubisz skacz dalej z kwiatka na kwiatek..to złapiesz syfa...moze nawet juz go masz bleeeeeeee



    zamknij morde ;d weż gdzie Ty masz mózg? sklej sobie te wary
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3