Hermes podbija rynek luksusu w Indiach

1 Komentarz
5 Zdjęć
Poniedziałek, 24-10-2011

Francuska marka luksusowa Hermes rozpoczęła produkcję tradycyjnych strojów Hindusek czyli sari. Jak można było się spodziewać po producencie słynnych jedwabnych chustek, najwyższej jakości sari przeznaczone są dla najzamożniejszych klientek i dostępne w ograniczonej ilości egzemplarzy. Ceny wahają się między $6 100 (ok. 19 000 zł) a $8 200 (ok. 26 000 zł). 7 października tego roku otwarto też drugi butik firmowy Hermes w Bombaju. Hermes dołączył tym samym do takich firm jak Armani i Etro, które mają już sklepy w największych miastach subkontynentu indyjskiego.

Hinduski rynek luksusowej odzieży i akcesoriów dla kobiet jest obecnie wart ok. 2.2 miliarda dolarów, a sprzedaż towarów w tym segmencie rynku wzrastała w ostatnich latach o 20% rocznie. Przewiduje się, że rynek towarów luksusowych w Indiach osiągnie w 2015 roku wartość 14,7 miliarda dolarów.

Źródło: Telegraph

AT

  • Sob., 14-04-2012 shancos
    Sprowadzamy różne modele torebek Louis Vuitton, Hermes, Prada, Gucci, Burberry - nowe i oryginalne
    Shancos.sklepNa5.pl

    shancos_0
    Odpowiedz Zgłoś