Dior najbardziej lubianą marką na Facebook

0 Komentarzy
0 Zdjęć
Środa, 15-02-2012

Nikt już nie poddaje w wątpliwość tego, jak duży wpływ na powodzenie  danego produktu czy marki ma dobra opinia wśród użytkowników serwisów społecznościowych. Dziś te firmy, które lekceważą wpływ, jaki na konsumentów wywierają Facebook, Twitter i inne serwisy, ryzykują utratę klientów, a nawet bankructwo. Tym większa jest radość koncernu LVHM, bowiem w ostatnich 12 miesiącach marką, która zebrała najwięcej „likes“ na Facebooku, jest Dior – wielbiciele marki kliknęli „like“ aż 153 000 razy, o 50 000 więcej, niż w przypadku Converse, która jest drugą najbardziej lubianą marką. Louis Vuitton, którego popularność, mierzona w „likes“ ,wzrosła o 30%, także należy do LVHM. W pierwszej 20 najbardziej lubianych marek dominują firmy sportowe: oprócz Converse, także Nike i Adidas; oraz marki luksusowe: Christian Louboutin, Gucci, Armani, Chanel, Dolce & Gabbana i Burberry. Największy wzrost popularności w ciągu 12 miesięcy zanotował Coach, amerykański producent akcesoriów – liczba „likes“ wzrosła aż o 100%.

Źródło: Vogue

AT