Ciuch dnia: sukienka Nanette Lepore

21 Komentarzy
4 Zdjęcia
Środa, 04-04-2007

Ciuch dnia: sukienka Nanette Lepore
Do klientek Nanette należą między innymi Hilary Swank, Sarah Jessica Parker, czy Eva Longoria, a bardzo kobiece i pełne uroku sukienki mieszkającej w Nowym Jorku projektantki zyskują uznanie na całym świecie. Do letniej kolekcji należy prezentowana sukienka mini z rękawem do łokcia. Utrzymana nieco w bieliźnianym stylu, dzięki haftom i śnieżnobiałemu kolorowi lekkiej bawełny ma swój urok i znakomicie sprawdzi się w upalne dni. Sukienka ma zaznaczoną białą tasiemką, podniesioną talię i zapinana jest z przodu na guziki. Pokrywa ją piękny haft. Polecam szczególnie do królujących w tym sezonie balerinek.

Cena: 375 funtów, czyli około 2 145 zł

Do nabycia w internetowym butiku My Wardrobe.

Ciuch dnia: sukienka Nanette Lepore

Ciuch dnia: sukienka Nanette Lepore

Ciuch dnia: sukienka Nanette Lepore

AW

  • Śr., 04-04-2007 izusia
    śliczna sukienka
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 04-04-2007 gość
    śliczna ...w sam raz dla dziewic!!!!!!!Dziewczyny nie dla was na pewno ..eh i dla mnie tez nie :( hehe ;D zarcik ;d sukieneczka bombowa ;)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 05-04-2007 precious
    tylko i wylacznie na lato,aczkolwiek nie zachwyca jakos specjalnie
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 05-04-2007 Sophia_
    Nie w moim stylu x/
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 05-04-2007 pussycat
    śliczna sukieneczka :)
    tylko ja poproszę w innym kolorze. może niebieski? tak! mnie pasowałby niebieski :)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 05-04-2007 gość
    Tyle kasy za kawałek szmaty wyglądającej jak koszula nocna ??!! Ehhh....
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 06-04-2007 gość
    Świetna sukienka,tylko gdyby te rękawki nie byłyby poszerzane,ale ogólnie fajna jest
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 06-04-2007 gość
    chyba do komunii
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 06-04-2007 Dolly
    ooo idealna. śliczna.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 06-04-2007 Zielonooka
    cudowna , skromna a zarazem bardzo ozdobna. :)
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3