Wielbicielki stylistyki Celine czy Stella McCartney powinny wybrać się do salonu Aryton. Polska marka prezentuje kolejną świetną kolekcję i kilka płaszczy, które bez kompleksów mogą konkurować z najlepszymi markami świata.
Polska rodzinna firma od kilku lat przechodzi intrygującą transformację. Wszystko za sprawą Patrycji Cierockiej, córki założycieli, która przejęła stery, obejmując stanowisko dyrektora kreatywnego Aryton. Zmieniła się przede wszystkim kolekcja, ale także salony i komunikacja wizualna marki. Oferta zainteresowała młodsze, świadome trendów klientki, które doceniają wysoką jakość ubrań i atrakcyjne wzornictwo. Aryton dojrzał do minimalizmu i zaproponował kobietom połączenie doskonałe: proste, klasyczne fasony i solidnie skrojone szlachetne materiały.
Nie bez znaczenia są również kampanie. Marka angażuje modelki ze światowej czołówki. W sezonie wiosna-lato była to Asia Piwka. Najnowszą, jesienno-zimową kolekcję promuje Karolina Wąż, wschodząca gwiazda i wielka nadzieja modelingu. Autorkami sesji są Magdalena Wunsche i Agnieszka Samsel.
Zobacz również wiosenn-letnią kampanię Aryton z Asią Piwką w roli głównej.
AW