5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego

2 Komentarze
21 Zdjęć
Niedziela, 03-02-2013

Nawet jeżeli macie już swój ulubiony zapach (zobacz też: Jak pachnie wiosna na toaletce?), to pojawiające się nowości rynkowe warto śledzić z prostego względu – tak jak w każdej dziedzinie życia, tu również widać postępy, innowacje i odzwierciedlenie najświeższych trendów. Poniższe zapachy z pewnością warto powąchać chociaż raz!

Prada, Luna Rosa (Cena: 223 zł, 50 ml EDT)

Luna Rossa to jedna z załóg America’s Cup. Na jej cześć powstał też zapach - składający hołd naturze i oddający pasję dla innowacji. Jest świeży i żywiołowy, a odzwierciedlać ma wspólny mianownik natury i technologii. Wśród nut kompozycji znalazł się absolut lawendy, szałwia muszkatołowa, ambroxan, kwaśna pomarańcza, mięta nanah i absolut ambrette.




Givenchy, Gentelman Only (Cena: 255 zł, 50 ml EDT)

Podobno dżentelmeni rozpoznają się natychmiast, dla nich tworzy się kluby i… specyficzne zapachy. Ten jest bardzo klasyczny, stworzono go na bazie kompozycji z lat 70., ale dodano nowe akcenty, więc nawet dziś postrzegany będzie jako zapach w dobrym guście. Zawarto w nim nuty zielonej mandarynki, różowego pieprzu, gałki muszkatołowej, liści brzozy, cedru, paczuli i wetiweru i kadzidła.



Jean Paul Gaultier, Le Beau Male (Cena: 260 zł, 75 ml EDT)

Taka kampania bardziej zadziała na damską wyobraźnię, jednak przecież bardzo często to właśnie kobiety wybierają zapachy swoim mężczyznom. Ta kompozycja to to przewrotny gorąco-świeży miks, skomponowany wokół lawendy, mięty (słynącej jako świetny afrodyzjak), bylicy i piżma. W rolę marynarza wcielił się amerykański model Kaylan Falgoust.



Hugo Boss, Hugo Red (Cena: 189 zł, 40 ml EDT)

Zapach skrojony wprost pod ambasadora marki – Jareda Leto. To nowoczesna mieszanka kontrastujących ze sobą składników, pełna zimnego i gorącego napięcia. Wśród nut zapachowych wyróżnić można: grejpfruta, rabarbar, metal, drzewo cedrowe i bursztyn. Opakowanie pokryto termo chromową farbą w kolorze czerwonym, który reaguje na ciepło, zmieniając kolor pod wpływem dotyku pozostawiając na nim unikalny znak właściciela.



Victor & Rolf, Spicebomb (Cena: 300 zł, 50 ml EDT)

Po damskim Flowerbomb przyszła pora na męską broń, niebezpieczną niczym granat uwodzenia. Kompozycja oparta jest na kontrastach, oscyluje wokół aspektów męskości, siły, elegancji, wyrafinowania i awangardy. Wśród nut znalazły się skórzano-tytoniowe, chilli, bergamotka i różowy pieprz.

AG

5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego

Jared Leto dla Hugo Boss

  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego
  • 5 najbardziej pożądanych zapachów dla niego