To była tylko kwestia czasu, kiedy dzieci państwa Beckham wkroczą w świat mody. Na Herper, na którą wszyscy liczą najbardziej, trzeba będzie co prawda jeszcze chwilę poczekać, ale jej starszy brat właśnie debiutuje w roli modela.
10-letni Romeo zaczyna od górnej półki i pierwszą kampanię zrobił dla brytyjskiego domu mody Burberry. Wszak bycie synem odnoszącej sukcesy projektantki mody i piłkarza, który z dumą pozuje w zaprojektowanej przez siebie bieliźnie zobowiązuje.
Romeo wystąpił w sesji promującej wiosenno-letnią kolekcję. Przed obiektywem Mario Testino pozował w towarzystwie Edie Campbell, Cary Delevingne, Charliego France, Alex Dunstan, Maxa Rendell i Charlotte Wiggins. Wieść niesie, że to młody Beckham był największą gwiazdą planu zdjęciowego i doskonale czuł się w nowej roli. Kampania obejmuje linie Burberry Prorsum, Burberry London i Burberry Brit. Centralnym punktem kolekcji jest oczywiście kultowy, angielski trencz, w którym oglądamy także Romeo.