Ostatnio w poszukiwaniu oszczędności i w trosce o większe zyski przeanalizowano rentowność każdego sklepu Hugo Boss i w konsekwencji zamknięto 30 najmniej opłacalnych placówek, w tym jeden z najbardziej prestiżowych, mieszczący się na Fifth Avenue w Nowym Jorku.
Nie oznacza to jednak, że koncern się kurczy. Do końca 2009 roku planowane jest otwarcie 50 nowych sklepów na całym świecie. Koncern Hugo Boss w ciągu trzech lat chce zwiększyć rynek pozaeuropejski do przynajmniej 40% całej sprzedaży. Mimo że marki wchodzące w skład koncernu są znane na całym świecie, to większość sprzedaży, bo aż 70%, ma miejsce w Europie.
Claus Dietrich Lahrs, który od ponad roku kieruje niemieckim koncernem Hugo Boss AG (wcześniej był menedżerem domów mody Louis Vuitton i Dior) postawił sobie za cel poprawę rentowności koncernu oraz zdobycie rynku międzynarodowego.
W Polsce jest obecnie 11 firmowych sklepów w 9 największych miastach.
AWP