Wirtualny butik flagowy Gucci

3 Komentarze
1 Zdjęcie
Sobota, 04-09-2010

Wirtualny butik flagowy Gucci

Do mody Gucci otworzył swój nowy wirtualny butik flagowy. Projekt zakrojony jest na szeroką skalę i obejmuje również wrześniowy pokaz (wirtualny bilet można otrzymać na specjalnie stworzonej platformie Gucci Connect), hologramy w roli wystaw, stanowiska i-Pad w butikach, przygotowane dla internautów wideo oraz ekskluzywną, stworzoną specjalnie dla sklepu internetowego kolekcję akcesoriów.

Szefowie Gucci o nowym butiku flagowym mówią, że to ich najważniejszy adres. Dyrektor kreatywna marki Frida Giannini nad projektem pracowała 1,5 roku. Butik utrzymano w zgodzie z panującą w realnych sklepach stylistyką. Jest więc sporo złota i beżu. Nowa nawigacja i prezentacja produktów pozwalają niesłychanie dokładnie zapoznać się z kolekcją. Obok zakupów, znajdziemy tu również informacje dotyczące marki, gwiazd, relacje filmowe, aktualności, pokazy, przekierowania do profili na serwisach Facebook i Twitter.

Stronę Gucci odwiedza 2,5 miliona osób miesięcznie. W ofercie sklepu znajduje się ponad 2 000 produktów.

AW