Victoria Beckham jest ostatnio bardzo zajęta. Była Spice Girl na dobre weszła w świat mody i wszystko wskazuje na to, że zostanie w nim na dłużej. Każdy kolejny sezon działa na korzyść autorskiej kolekcji sukienek Beckham. Projektantka konsekwentnie umacnia swoją pozycję. Marka liczy się w branży i jest pozytywnie odbierana. Victoria nie poprzestaje jednak na ubraniach i proponuje również eleganckie torby, okulary przeciwsłoneczne, a wkrótce także oprawki do okularów korekcyjnych.
Na tym nie kończą się ambicje Victorii. Do swoich obowiązków zapracowana mama i żona dodała ostatnio etat redaktor magazynu Glamour. Victoria Beckham przygotowała najważniejszy numer w roku – wrześniowy. Wydanie w całości poświęcone jest modzie i nosi podtytuł „Fashion Issue”. Na okładce oglądamy nową, czasową panią redaktor, która pozuje w wannie ubrana jedynie w tiarę i pianę. Wewnątrz znalazła się sesja zdjęciowa, w której Victoria występuje jako stylowa pani piłkarskiego domu.
Redakcja przyznaje, że nowa koleżanka mocno zaangażowała się w projekt i doskonale wiedziała czego chce. Victoria Beckham nad numerem pracowała 5 miesięcy. Wzięła udział w przygotowaniu bardzo różnorodnych materiałów. Naczelna Glamour, Cindi Leive z zadowoleniem opowiadała o nowym pracowniku: „ona nie tylko jest ikoną stylu, ale również wie jak ubrania projektować”. Zachwalała jej zapał, obowiązkowość i obecność.
Oczywiście nie chodziło wyłącznie o gościnność redakcji Glamour, ale o zwiększenie sprzedaży. Glamour przechodzi poważny kryzys, który zmobilizował zespół do wyraźnego odświeżenia profilu i wyglądu magazynu. Czasowy etat dla pierwszoligowej gwiazdy jest kontynuacją ratowania pisma. Marcowa okładka z 2010 roku z Victorią Beckham zwiększyła ilość sprzedanych kopii o 16 procent. Wszyscy więc liczą, że tym razem zainteresowanie będzie co najmniej podobne.
AW