Trendy w fitnessie na 2013 rok

1 Komentarz
9 Zdjęć
Czwartek, 24-01-2013

Pewne jest jedno – ruch to zdrowie. Sposób, w jaki ludzie będą dbali o aktywność fizyczną pozostaje w sferze przewidywań. Czego spodziewają się trenerzy fitnessu? Porzucania diet na rzecz ćwiczeń, kolejnych aplikacji mobilnych i terenów sportowych w miejscach pracy.

Wybrane trendy zyskują nowych zwolenników, inne oznaczają powrót do dawnych czasów. Na topie będzie aktywność fizyczna w najrozmaitszych formach: od pompek do innowacyjnych systemów ćwiczeń. Czy 2013 rok w tej dziedzinie zaskoczy czymś nowym? To się okaże, a póki co – trendy na 2013 rok według przewidywań ekspertów.

1. Podstawowe ćwiczenia
Nie każdy ma ochotę na bywanie w centrach fitness i też nie każdemu z bywających takie wizyty wystarczają. Dlatego do łask powracają też pompki, przysiady, pajacyki i ćwiczenia ze skakanką, które można robić w domu.

2. Technologie
Twórcy aplikacji stworzą kolejne programy służące ludziom aktywnym fizycznie. Będą to aplikacje śledzące nasze postępy i wspomagające tworzenie własnego programu ćwiczeń.

3. Fitness w pracy
Siłownie otwierane w biurowcach, a z drugiej strony karnety sportowe dla pracowników. Troskę o kondycję podwładnych wykażą w 2013 roku kolejni szefowie. Dobrze by było, bo pracownik zdrowy i aktywny to też pracownik bardziej produktywny.

4. Zajęcia kombinowane
Według trenerów fitnessu kontynuowana będzie moda na łączenie różnego rodzaju ćwiczeń, jak np. jogi i spinningu czy boksu i tańca, o których pisaliśmy już wcześniej TUTAJ

5. Bikram joga
Ta metoda nazywana jest też gorącą jogą. Polega na wykonywaniu ćwiczeń w pomieszczeniach ogrzanych do około 40 stopni Celsjusza. Taka temperatura powoduje nie tylko pocenie się, ale także większą rozciągliwość mięśni.

6. System TRX

Gimnastykowanie się bez pomysłu i konkretnego programu odchodzi w niepamięć. System TRX polegający na wykorzystaniu masy ciała w celu zbudowania oporu, ma być jednym z dowodów na właśnie tę tezę.

7. Programy dla różnych grup wiekowych
Centra fitness to miejsce nie tylko dla dorosłych ludzi w wieku produktywnym. Są idealnym miejscem także dla dzieci, młodzieży i seniorów, pod warunkiem dostosowanych do ich możliwości treningów.

8. Treningi w małych grupach
W 2013 roku w ofercie centrów sportowych istnieć będą treningi w grupkach liczących po 5-6 osób, czyli takich, w których trenerowi łatwiej jest dostosować ćwiczenia. Takie zajęcia są tańsze od indywidualnych i skuteczniejsze od przeprowadzanych w dużych grupach.

9. Treningi ekspresowe
Modne będą też treningi krótkie, ale bardzo intensywne, trwające pół godziny. Z powodu oszczędności czasu na popularności zyskać mogą zajęcia CXWORX wzmacniające mięśnie pośladków, pleców i brzucha.

10. Unikanie diet
Ten, kto próbował ryzykownych diet, wie, że nic nie działa lepiej od zdrowego odżywiania. Zdecydowanie bardziej skuteczny jest fitness połączony z dietą zbilansowaną. Życzymy, i wam, i sobie, by nie były to przewidywania nie mające odzwierciedlenia w rzeczywistości.

MM

Trendy w fitnessie na 2013 rok

Trendy w fitnessie na 2013 rok. Pompki

  • Trendy w fitnessie na 2013 rok
  • Trendy w fitnessie na 2013 rok
  • Trendy w fitnessie na 2013 rok
  • Trendy w fitnessie na 2013 rok
  • Trendy w fitnessie na 2013 rok
  • Trendy w fitnessie na 2013 rok
  • Trendy w fitnessie na 2013 rok
  • Trendy w fitnessie na 2013 rok
  • Trendy w fitnessie na 2013 rok
  • Czw., 24-01-2013 Gość
    Unikanie diet na plus, ale "Gimnastykowanie się bez pomysłu i konkretnego programu" - w tym wypadku się nie zgodzę- jedyne, co mi pomogło po seriach nieefektywnych treningów, fitness itp to właśnie ćwiczenia układane do własnych potrzeb i tempa- efekty widzę do dziś i już dawno przestałam korzystać z jakichkolwiek ustawianych treningów.
    Odpowiedz Zgłoś