Trend: personalizacja

0 Komentarzy
8 Zdjęć
Czwartek, 08-12-2011

Pisaliśmy niedawno o trendzie na kupowania produktów bez loga, z którym związana jest kolejna moda: na inwestowanie w luksusowe dobra oznaczone własnym imieniem i nazwiskiem. W coraz bardziej zglobalizowanym świecie trend ten na pewno jeszcze się nasili, bo najzamożniejsi klienci chętnie zapłacą więcej za produkt, który jest zindywidualizowany i dostosowany do ich gustów.

Znana londyńska projektantka akcesoriów Anya Hindmarch oferuje tę usługę od dawna i okazała się ona tak popularna, że w tym roku jej firma umożliwiła zamówienie takiej usługi przez internet. Na życzenie klienta, w środku torebki czy portfela wyhaftowane lub wytłoczone zostanie imię, nazwisko, a także osobista wiadomość. Na torebkę lub portfel nanieść można też ulubione zdjęcie.

http://www.anyahindmarch.com/BespokePage/landing#

Modna jest także biżuteria z wygrawerowanym imieniem lub dedykacją. W Polsce taką usługę oferuje znana firma jubilerska Lilou. Teraz możliwa jest także personalizacja takich dodatków jak torebki, rękawiczki czy szale.

http://new.lilou.pl/pl/stworz_swoje_lilou

Fani sportowego obuwia mogą zaprojektować swoje własne, niepowtarzalne Converse’y, wybierając fason, kolor, rozmiar, a nawet specjalne ozdobne nadruki. Taką usługę świadczy firma Sole Creator

http://www.solecreator.com/start_from_scratch

Usługę personalizacji produktu, oferuje także kultowa, brytyjska marka Burberry. W specjalnym konfiguratorze, Burberry Bespoke, kupujący wybiera każdy detal zamawianego płaszcza: długość, kolor, wzór podszewki, sposób wykończenia mankietów, kołnierzyka, rodzaj paska i guzików oraz monogram.

http://us.burberry.com/store/bespoke/trench-coat/#/?de=WW

AT