Trend: designerskie artykuły papiernicze

0 Komentarzy
6 Zdjęć
Piątek, 16-12-2011

Słynna londyńska marka galanteryjna Smythson, której papeterię zamawia arystokracja i najbogatsi ludzie z całego świata, ma coraz większą konkurencję. Artykuły papiernicze projektuje bowiem coraz więcej projektantów mody. Notesy sygnowane nazwiskiem Christiana Lacroix cieszą się coraz większą popularnością, a nową linię notatników i zeszytów w charakterystyczną dla tego domu mody szkocką kratę wypuściła właśnie Vivienne Westwood. W ich produkcji wykorzystano papier odzyskany z makulatury. Inne domy mody mają w ofercie także przybory do pisania: długopis marki Lanvin zdobią ilustracje Albera Elbaza,  z kolei  długopis Maison Martin Margiela stylizowano na staroświeckie pióro.

Produkty są dostępne w sklepach Net-a-Porter oraz Selfridges. Wybrane produkty Maison Martin Margiela można też kupić w polskim sklepie ZoomZoom.

AT