Terry Richardson to jedno z popularniejszych nazwisk w modowej branży. Kontrowersyjny fotograf ma pełne ręce roboty i systematycznie wydłuża swoje imponujące portfolio o nowe projekty zdjęciowe. Ostatnio o sesję dla marki Reebok, która była prezentowana na łamach magazynu „Vice”.
Sportowy gigant powierzył Richardsonowi zdjęcia kolekcji New Classics i Woven Label, które stanowić będą część kampanii prowadzonej na rynkach w Europie, na Bliskim Wchodzie i w Afryce. Sesja powstała w studio Richardsona i w nowojorskiej Lower East Side i przedstawia obuwie oraz najważniejsze elementy damskiej i męskiej kolekcji na jesień – zimę 2010/2011.
Reebok Classics to linia inspirowana fitnessem i treningiem. Zdjęcia mają oddawać klimat Nowego Jorku i odzwierciedlać współczesny styl ulicy. Kluczowe produkty to Paris Runner – buty w stylu vintage i CL Nylon – obuwnicza klasyka do biegania, która nie wychodzi z mody od 1986 roku. New Classics w wersji męskiej to przede wszystkim model Berlin – udoskonalone, wysokie, tradycyjne, ale ze współczesnymi detalami. W kobiecej linii Fly Generation na uwagę zasługują ReeFunk i ReeDown.
AW