Świat mody inwestuje w serwis The Fancy

0 Komentarzy
4 Zdjęcia
Sobota, 13-07-2013

Strona The Fancy, która łączy inspiracyjne elementy rodem z Pinteresta z funkcjami sklepu internetowego, istnieje od czterech lat. Właśnie ogłoszono, że w start up zainwestowała m.in. firma American Express i aktor Will Smith. Biznes wycenia się na 600 milionów dolarów.

W ciągu ostatniego roku liczba użytkowników strony wzrosła z 200 tysięcy do siedmiu milionów, a strona zarabia 100 tysięcy dolarów dziennie. A wszystko zaczęło się od pomysłu wtedy 28-letniego Josepha Einhorna, żeby połączyć inspirację z zakupami. Opowiada, że używając Pinteresta czuł frustrację. Klikał rzeczy, które mu się podobały, ale nic z tego nie wynikało, bo nie mógł niczego kupić.

Teraz za kliknęciem przyciska "Fancy" można każdy produkt ze strony dodać do koszyka na zakupy. - Prowadzę najbardziej chaotyczny sklep świata - opowiada Einhorn. - Połowa klientów jest spoza Stanów, posługuje się wszystkimi językami świata.

The Fancy zwraca coraz większą uwagę branży mody. Chociaż na stronie można znaleźć także przedmioty codziennego użytku, moda jest podstawą nowoczesnego stylu życia. Einhorn właśnie podejmuje współpracę z gigantycznym koncernem Kering, który zarządza takimi markami jak Alexander McQueen, Balenciaga, Bottega Veneta, Boucheron, Christopher Kane, Gucci, Saint Laurent Paris czy Stella McCartney.

W ofercie Fancy mają znaleźć się limitowane kolekcje wielkich domów mody. Czy Fancy zrewolucjonizuje rynek luksusowej mody?

AK

Świat mody inwestuje w serwis The Fancy

Czy Fancy zrewolucjonizuje rynek luksusowej mody?

  • Świat mody inwestuje w serwis The Fancy
  • Świat mody inwestuje w serwis The Fancy
  • Świat mody inwestuje w serwis The Fancy
  • Świat mody inwestuje w serwis The Fancy