Skład Porcelany

13 Komentarzy
4 Zdjęcia
Czwartek, 18-01-2007

Skład Porcelany
Krakowska artystka Iza Paja projektuje i maluje unikatowe porcelanowe talerze, misy i patery. Wszystkie przedmioty są ręcznie malowane wysokiej  jakości niemieckimi farbami, następnie utrwalane termicznie, dzięki czemu bez obawy można je myć w zmywarce. Talerze i misy Izy urzekają głębią barw i niebanalnymi wzorami.

Prace projektantki można podziwiać w jej galerii internetowej www.skladporcelany.com, już niedługo będzie tam również sklep. Na razie zamówienia, także nietypowe, można przesyłać e-mailem: info@skladporcelany.com.

Cena: od około 100 zł za talerz, indywidualne zamówienia: od około 200 zł.

Skład Porcelany

Skład Porcelany

Skład Porcelany

MWW

  • Czw., 18-01-2007 gość
    syberyjska sztuka malowania palcem u nogi..... ten zielony moze byc dla mnie za folklorystyczne
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 18-01-2007 martuska
    No ale zdobienie i malowanie porcelany to nie nowość ani już żaden lux. A co do tych wzorów to owszem, tylko nr.2
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 18-01-2007 esia
    Gdyby malowala na bialych talerzach tylko jakies drobne rysuneczki- bardziej subtelne wtedy bylyby oki, teraz wygladaja okropnie ;/
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 18-01-2007 gość
    Są świetne! Szczególnie ten czerwony:)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 18-01-2007 gość
    B. ladne.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 18-01-2007 gość
    nawet fajne
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 18-01-2007 MaaRtA
    Mnie się podoba najbardziej ten zielono-niebiesko-żółty xD ale że tak powiem każdy jest ciekawy na swój sposób ..
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 18-01-2007 Mara
    dziwne...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 20-01-2007 Dolly
    ciekawe wzory, ładne są :)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 22-01-2007 Domaaa
    ten 2 jest ladny:)
    Odpowiedz Zgłoś
1 2