Rudolf & Co.

19 Komentarzy
6 Zdjęć
Piątek, 25-02-2011

Rudolf & Co.

Rudolf & Co. to pracownia krawiectwa miarowego. Jej wyjątkowość polega na świeżym podejściu do krawieckiej tradycji. Założyciel firmy Jarek Adamczak umiejętnie „odbrązawia” bespoke tailoring i udowadnia, że szyty na miarę garnitur, oprócz tego, że idealnie leży, może również ciekawie wyglądać. Obok doskonałego rzemiosła liczą się tu stylistyczne detale i „smaczki”: kolor podszewki, charakterystyczne stębnowanie, sposób obszycia dziurek na mankietach, pikowane klapy.

Garnitury, smokingi, marynarki, spodnie i płaszcze szyte są z najlepszych tkanin pochodzących od włoskich producentów: Loro Piana, Vitale Barberis Canonico, Ermenegildo Zegna, Guabello. Dostępne w pracowni szlachetne wełny i kaszmiry zachwycają. Nad konstrukcją ubrania czuwa Tadeusz Wasak, inżynier, architekt i autorytet w krawieckiej branży. Każdy garnitur szyty jest ręcznie przez doświadczonych krawców. Na realizację klient czeka nie dłużej niż 4 tygodnie. Pracownia specjalizuje się w garderobie męskiej, ale szyje również garnitury i płaszcze dla kobiet.

Klient Rudolf & Co. lubi garnitur, dobrze się w nim czuje i nienagannie wygląda, ceni sobie osobiste podejście i nawet do najbardziej oficjalnej garderoby wnosi swój indywidualizm i przemyca odrobinę fantazji. Jarek Adamczak posiada rzadko spotykaną umiejętność. Docenia i szanuje tradycję, doskonale zna jej wartość i wie jak ją wykorzystać. Robi to w niezwykle nowoczesny sposób, harmonijnie łącząc to co najlepsze z przeszłości z tym, co tak bardzo ceni teraźniejszość.

Cena szytego na miarę garnituru zaczyna się od kilku tysięcy złotych i zależy od tkaniny, z której ubranie jest szyte.

http://www.rudolfco.com/

Rudolf & Co.

Rudolf & Co.

Rudolf & Co.

Rudolf & Co.

Rudolf & Co.

Zdjęcia: Konrad Werkowicz

AW

  • Pt., 25-02-2011 gość
    gość (Piątek, 25-02-2011) napisał:



    gość (Piątek, 25-02-2011) napisał:







    Wpis na tym blogu? Dawno nie widziałem gorszego czarnego PR. Widać Rudolf&Co musi spędzać sen z powiek konkurencji..Żenada.




    konkretne zarzuty względem oferowanych produktów to nie PR. PR to co ty uprawiasz, ponieważ zamiast ustosunkować się do konkretnych zarzutów względem promowanych przez ciebie produktów, próbujesz go zdyskredytować i podważyć jego kompetencje to lekko śmieszne!!! wiedza i doświadczenie markoniego odnośnie Bespoke przerasta wiedzę większości redaktorów.


    a kto powiedział, że to napisała Pani?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 25-02-2011 gość
    [cytat komentarz="4746951"]
    gość (Piątek, 25-02-2011) napisał:



    gość (Piątek, 25-02-2011) napisał:







    Wpis na tym blogu? Dawno nie widziałem gorszego czarnego PR. Widać Rudolf&Co musi spędzać sen z powiek konkurencji..Żenada.




    konkretne zarzuty względem oferowanych produktów to nie PR. PR to co ty uprawiasz, ponieważ zamiast ustosunkować się do konkretnych zarzutów względem promowanych przez ciebie produktów, próbujesz go zdyskredytować i podważyć jego kompetencje to lekko śmieszne!!! wiedza i doświadczenie markoniego odnośnie Bespoke przerasta wiedzę większości redaktorów.



    "promowanych przez Ciebie produktów?" do kogo to jest? to nie jest nawiązanie do powyższej wypowiedzi. osobie która pisze te komentarze broniące blogera wydaje się chyba, że wie z kim dyskutuje. czyżby p. Makaroni albo jego świta?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 25-02-2011 gość
    [cytat komentarz="4746951"]
    gość (Piątek, 25-02-2011) napisał:



    gość (Piątek, 25-02-2011) napisał:







    Wpis na tym blogu? Dawno nie widziałem gorszego czarnego PR. Widać Rudolf&Co musi spędzać sen z powiek konkurencji..Żenada.




    konkretne zarzuty względem oferowanych produktów to nie PR. PR to co ty uprawiasz, ponieważ zamiast ustosunkować się do konkretnych zarzutów względem promowanych przez ciebie produktów, próbujesz go zdyskredytować i podważyć jego kompetencje to lekko śmieszne!!! wiedza i doświadczenie markoniego odnośnie Bespoke przerasta wiedzę większości redaktorów.



    "promowanych przez Ciebie produktów?" do kogo to jest? to nie jest nawiązanie do powyższej wypowiedzi. osobie która pisze te komentarze broniące blogera wydaje się chyba, że wie kim dyskutuje. czyżby p. Makaroni albo jego świta?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 25-02-2011 gość
    mi się podoba to połączenie sił - doświadczony krawiec i młody stylista. świetny pomysł. zaprzeczenie konfliktu pokoleń.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 26-02-2011 gość
    gość (Piątek, 25-02-2011) napisał:



    gość (Piątek, 25-02-2011) napisał:




    gość (Piątek, 25-02-2011) napisał:









    Wpis na tym blogu? Dawno nie widziałem gorszego czarnego PR. Widać Rudolf&Co musi spędzać sen z powiek konkurencji..Żenada.






    konkretne zarzuty względem oferowanych produktów to nie PR. PR to co ty uprawiasz, ponieważ zamiast ustosunkować się do konkretnych zarzutów względem promowanych przez ciebie produktów, próbujesz go zdyskredytować i podważyć jego kompetencje to lekko śmieszne!!! wiedza i doświadczenie markoniego odnośnie Bespoke przerasta wiedzę większości redaktorów.




    a kto powiedział, że to napisała Pani?


    Szanowny "gościu". Po powyższym wpisie możemy śmiało założyć, że mamy do czynienia z kobietą, ponieważ nigdzie wcześniej nie pada forma zaimka osobowego jednoznacznie określającego kobietę. Wnioskuję z tego, że mamy do czynienia z osobą zajmującą się PR firmy Rudolf&Co.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 26-02-2011 gość
    czas zweryfikuje ta i inne firmy, ktore pozycjonują sie w segmencie luksusowym. czas ktory jest potrzebny by polski klient byl swiadomy swoich wyborów.by mial wiedze i doswiadczenie w wyborze tego rzeczy prawdziwie wartosciowych. cena to tylko pochodna jakości i wartości, a nie na odwrot..
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 26-02-2011 gość
    Jerzy Turbasa First Class Fashion men
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 05-03-2011 gość
    Zawistnej konkurencji mówimy Won !!! Brawo Jarku oby tak dalej ...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 05-03-2011 gość
    Odkąd ubieram się u Rudolfa wyglądam świetnie, polecam.
    Odpowiedz Zgłoś
1 2