Flirt wielkiej mody z masową rzeczywistością to ostatnio wyjątkowo częste zjawisko. Znani projektanci coraz chętniej nawiązują współpracę z popularnymi i powszechnie dostępnymi markami. Mistrzem w tej dziedzinie jest szwedzka sieciówka H&M, która od lat regularnie zaprasza do współpracy największe gwiazdy luksusowej mody. I o ile jeszcze kilka lat temu co niektórzy zarzekali się, że takie wyjście do masowego klienta ich nie interesuje, o tyle teraz władze Hennes & Mauritz nonszalancko przebierają w nazwiskach, wprowadzając do swoich sklepów po kilka designerskich kolekcji w ciągu roku.
Ale H&M to nie jedyna popularna marka, która brata się z ekskluzywną modą. Potencjał czuje również Starbucks, potentat na rynku kawiarni. Znana i lubiana sieć wkracza w świat mody i do współpracy zaprosiła markę Rodarte – jedną z najciekawszych firm ostatnich lat. Stojące za Rodarte siostry Kate i Laura Mulleavy stworzyły limitowaną kolekcją dla Starbucks, która trafi do kawiarni w listopadzie. W ofercie znajdą się między innymi kubki, torba i karty podarunkowe, wszystko pokryte zielono-szarymi pikselami.
Najmodniejsza kawa w sezonie świątecznym? Koniecznie serwowana w kubku Rodarte dla Starbucks.
AW