Rewolucja w sprzedaży detalicznej

5 Komentarzy
2 Zdjęcia
Czwartek, 15-11-2012

Na taki pomysł nie mógł wpaść nikt inny, tylko Japończycy. Firma NEC stworzyła prekursorski system rozpoznawania klientów, z którego mają korzystać sklepy. Specjalna aplikacja identyfikuje naszą twarz poprzez skanowanie rysów i ich zapamiętywanie w bazie. Dzięki temu robiąc zakupy w różnych miastach, system automatycznie nas wyłapie.

Aby aplikacja działała poprawnie nie potrzeba żadnych skomplikowanych sprzętów: wystarczy komputer i kamera. Oprócz twarzy system zapamiętuje płeć i szacunkowy wiek. Takie dane mają być wykorzystywane do budowania znacznie bardziej efektywnych niż dotychczas, strategii sprzedaży. Miesięczna opłata za korzystanie z japońskiego wynalazku to ok. 900 dolarów.

EM

  • Czw., 15-11-2012 Gość
    Można zwariowac!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 15-11-2012 Gość
    lepiej przestepcow lapcie
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 15-11-2012 gvg
    Program moze dzialac,ale skleoy nie maja orawa katalogowac danych bez zgody klienta,a zwlaszc jeski ktos wchodzi do sklepu i nic nie kupi
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 16-11-2012 muka
    wszedzie cię znajda co za czasy .
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 20-11-2012 BIG BROTHER
    Masakra. Ten swiat zwariowal... A potem tylko wylacza mi chipa wszczepionego na sile w szczepionce na jakas wirusowa chorobe typu grypa...
    Odpowiedz Zgłoś