Redaktorki zamiast modelek

0 Komentarzy
7 Zdjęć
Czwartek, 18-10-2012

Redaktorki najważniejszych pism o modzie już nie tylko projektują własne kolekcje, jak Anna Dello Russo czy Carine Roitfeld, ale stają także przed obiektywem.

W obecnym sezonie wyjątkowo dużo dziennikarek wystąpiło w reklamach i wszystko wskazuje na to, że można już mówić o trendzie. Bohaterkami kampanii reklamowej wpływowej amerykańskiej marki, J. Crew, są Caroline Issa i Julia Sarr Jamois. Pierwsza jest szefową działu mody magazynu Tank, natomiast druga zajmuje takie samo stanowisko w redakcji pisma Wonderland.

Jedna z najbardziej znanych marek z sektora luksusu, producent obuwia Jimmy Choo, także postanowiła nie zatrudniać modelek, zamiast nich wybierając Natalie Joos, stylistkę, fotografkę i blogerkę, oraz Vivianę Volpicella, która pracuje w redakcji japońskiej edycji Vogue (jej szefowa to wspomniana wcześniej Anna Dello Russo) do kampanii reklamującej mini-kolekcję pod nazwą 24:7.

Inny legendarny producent luksusowych akcesoriów, włoska marka Salvatore Ferragamo, zaangażował do współpracy Rosjanki: Mirosławę Dumę, byłą redaktor naczelną rosyjskiego wydania Harper’s Bazaar, oraz jej koleżanki: Elenę Perminovą i Anyę Ziourovą – rezultaty można podziwiać w reklamowym klipie TUTAJ

AT

Redaktorki zamiast modelek

Viviana Volpicella

  • Redaktorki zamiast modelek
  • Redaktorki zamiast modelek
  • Redaktorki zamiast modelek
  • Redaktorki zamiast modelek
  • Redaktorki zamiast modelek
  • Redaktorki zamiast modelek
  • Redaktorki zamiast modelek