"KARL" już dostępny

0 Komentarzy
4 Zdjęcia
Niedziela, 29-01-2012

KARL – długo oczekiwana prywatna kolekcja Karla Lagerfelda została wreszcie udostępniona do sprzedaży. Premiera nastąpiła 25 stycznia 2012. Ubrania i dodatki z linii Karl można kupić w internetowym sklepie net-a-porter.com, który współpracuje z Lagerfeldem na zasadzie wyłączności. Niemniej jednak „Karl” będzie w najbliższych dniach dostępny w butikach typu pop-up w 5 miastach na świecie w związku z akcją promującą kolekcję. Jakie miasta wybrano? Paryżu, Nowy Jork, Londyn, Berlin i Sydney.

Kolekcja, na którą składają się sukienki, spodnie, T-shirty, buty, torebki i specjalne kołnierzyki, w założeniu miała być bardzo przystępna cenowo. I tak, ceny niektórych produktów zaczynają się już od 15 euro, czyli około 63 zł. T-shirty kosztują przeciętnie 70 euro, czyli około 300 zł.

Trzeba się jednak spieszyć, bo „Karl” będzie dostępny w sieci tylko przez 4 tygodnie, a niektóre przedmioty zostały wyprzedane już pierwszego dnia.

Kolekcję oraz wywiad z projektantem możecie obejrzeć na stronie Net-a-porter.

AWP