Diane Von Furstenberg nie zwalnia tempa. Po udanej współpracy z Diet Coke (projekt butelek) podjęła kolejne, zespołowe wyzwanie. Jej autorska marka DVF wspólnie z firmą Current/Elliott stworzyła jeansową kolekcję z drukowanymi wzorami, inspirowaną stylem vintage. - Współpraca jest jak związek - komentuje projektantka. - Nie wolno iść na kompromis, jeśli jesteś pewny swego. Zawsze chciałam zrobić jeansy dla kobiet, a Current/Elliott to doskonały partner. Razem przygotowaliśmy coś ponadczasowego.
Odzieżowe marki coraz częściej rezygnują ze standardowych spotów promocyjnych na rzecz krótkometrażowych filmów opowiadających fabularyzowane historie. Tak było i w tym przypadku. Wideo zatytułowane ''Writer's Block'' wyreżyserowała sama Gia Coppola (siostrzenica Sofii Coppoli i wnuczka Francisa Forda), udowadniając, że jabłko rzeczywiście pada niedaleko od jabłoni.
Ceny: od 779 zł. Kolekcja Current/Eliott Denim jest do kupienia m.in tu
EM